Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 7. huhtikuuta 2017

Dieettiviikko 24: Askel alkoi painaa tosissaan,kuvaukset ja SE KUULUISA REPSAHDUS



Heippistä! Pikkasen myöhässä ollaan, mutta haitanneeko tuo. :D

Dieettiviikko 24 oli  henkisesti ja fyysisesti rankin tähän astisista ja otsikko kertookin sen mitä tapahtui..:D Treenit kulkivat omalla painollaan ja ruokis siinä ohessa.. Nälkä ja huono-olo lisääntyi loppuviikkoa kohden. Meillä oli valmentajan kanssa sopimus että jos olo huononee, niin heti viestiä. Arvaatte varmaan ettei itsepäinen Ilona laittanut mitään viestiä. :P Mä ajattelin, et saakeli en laita, ku se pistää mut tankkaamaan. Viime tankkauksen huono-olo jätti pelon takaraivoon. :/

Kuvaukset
Kuvauksia varten pyörähdin Tuusulassa  kauneushoitola Namussa jossa laitettiin kynnet ja kokeiltiin suihkurusketusta. :P Ei saakeli mä olin ruskee! :D Mun kynnet oli aivan kamalat, mutta nyt niillä on mukava elellä. :D






Ihana ystäväni Veera laittoi kuvauspäivänä meikin ja tukan ja me päräytettiin Kouvolaan Mika Pulkkisen kuvauksiin.. Kuvista tuli aivan mahtavia ja ripottelen niitä tänne pikkuhiljaa. Olipa muuten raskasta olla kuvattavana 1,5h :O Kävi ihan treenistä! :D




JA SITTEN THE SUNNUNTAI...
Päivä oli kamala. Huono-olo jatkui. Mua vitutti ja väsytti. Teki mieli jättää koko homma kesken. En laittanut viestiä.. Vieläkään.. Illalla en saanut unta ja pyörin sängyssä. Lääkkeetkään eivät auttaneet nukahtamaan. Palttiarallaa 23:50 ajatus iski päähäni: "MITÄ JOS". "Söisin ihan vähän vaan".. "Eihän ihan vähän vaan haittaa, eihän".. Päässäni pyörittelin ajatusta, marssin keittiöön ja vielä pohdin "Pitäiskö". Kaapissa oli karkkia, liitulakuja. Ajattelin "ei yksi haittaa" Pistin sen suuhun, AI HITTO OLI HYVÄÄ.. Ja JEEEEP, siitä se sitten mopo lähti keulimaan ja pahasti. Mä mätin 45 minuuttia niiiiiiiiin paljon ruokaa etten lopulta pystynyt hengittämään.. :O Ei tullut huono omatunto pätkääkään.. Maha oli vaan helkkarin kipee..Ruoka maistui tosi hyvältä. Mä olin "fuck this shit"-mentaliteetilla liikkeellä.. :P Eli nyt syödään ku kerran syödään...

25 viikkoa dieettiä takana, vain yksi vapaa päivä jouluna ja huonosti mennyt tankkaus pari viikkoa sitten.Pää ei enää kestänyt.. Halusin vain sen nälän loppumaan... Ja loppuihan se viimeinkin, mutta... Mitenkäs sitten kävi? Nukkumaan meno oli kamalaa, piti olla kyljellään ku vatsa painoi niin paljon..Kun olin nukkunut 20 minuuttia, heräsin siihen että nyt oksettaa.. Juoksin vessaan ja kirjaimellisesti oksensin aivan jäätävästi eli sinne meni kaikki :/.. Ei tainnut vatsa tykätä.. :/ Arvatkaa vituttiko? Hyvä ruoka meni hukkaan.. Toivottavasti edes jotain imeytyi kroppaan.. Mulle ei tullut tippaakaan huono omatunto, ainoastaan ärsytti tollanen random oksentaminen. Mahtavaa tajuta että historiassa ollut syömishäiriö on täysin voitettu. :P


Seuraavana päivänä tunnustin valkulle nöyränä tapahtuneen ja eipä siinä sen kummempaa ollut paitsi etten enää tankkaa ennen kisoja. :D Valkku vaan naureskeli... :) Jotain hyötyä tuosta episodista oli, sillä kunto on loikannut eteenpäin hirmuisesti tällä viikolla ja nälkä taas hävisi.. :)

Mun mielestä on tärkeää olla rehellinen teille lukijoille ja noh,nytpä tiedätte miten kävi. :P Eli kisadieetilläkin voi käydä näin, mutta harva siitä puhuu. :D Minä kerron kaiken! :)))

:DDDD

-Ilona-







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3