Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 16. maaliskuuta 2017

Kisabiksujen sovitusta Helsingissä


Huomenta. Tiistaina oltiin Helsingissä Kaveri/meikkaaja/tukkajumala/stylisti/ripsivastavaa/biksukoristelija Veeran kanssa sovittelemassa biksuja. :D Tämä aihe ansaitsee ihan erillisen postauksen. Se on kuulkaas aikamoinen fiilis, kun entinen ylipainoinen vatsarasvaongelmainen neiti Mäntyniemi puki päällensä ne saakelin kittanat pikku pikku minibikinit. :O Siinä vasta tuli voittajafiilis. Ihan käsittämätöntä..

Teetätin kisabiksut Saharassa ja Veera koristelee ne, säästä satoja euroja rahaa tuolla tavalla. <3 Kisabiksuthan on aikasta kalliit ja jos ne pitää koristella liikkeessä, niin hinnat lähtee pienillä koristeluilla sieltä viidestä sadasta eurosta ylöspäin. Olen kuullut, että jotkut maksaa bikineistä tonnin. :O Ei mulla kyllä sellaisia rahoja ole. Eihän mulla siis ole ollenkaan nyt rahaa, ku kisaproggis vie kaikki. :D  Onneksi on osaava ystävä. <3

Saharassa pukkas kyllä pientä kuntokriisiä, koska siellä on ns.lavavalot ja mun jalat niissä valoissa ääääääää.. Ei hyvät ollenkaan. Niissä valoissa näytti, että mun jalat on täynnä sellua ja muutenkin oli aika karseen höttöiset. Mulla kerää jalat nykyään tosi paljon nestettä ja vain aamuisin ne näyttää ihan ok:lta.. Päivän aikana ne täyttyvät oikein nesteistä ja tuntuvat raskailta ja painavilta. Onkohan mulla joku lymfakiertohäiriö? :O KÄÄÄÄK ja taas uutta kriisiä pukkaa! Helvetti eikö tää lopu koskaan! :)))))

On hassua seurata vierestä miten tää kroppa kiristyy ylhäältä alaspäin ja kriiseily liikkuu sitä mukaa.. :P Nyt siis kriiseillään jalkoja. Ensikertalaisten naistenhan on aika vaikeaa saada jalat kireeksi. Mun yläkroppa alkaa olemaan lähes kisakunnossa, mutta ne jalatjalatjalat.. Ei todellakaan..  Eli töitä on vielä tehtävä ja paljon, jotta jalat saadaan mukaan hommaan. Jospa ne sais edes sellaiseen kuntoon ettei hävetä tarvitse, niin sit olisin tyytyväinen. Nimitäin lavavalot on todella kovat. Ihminen, joka näyttää tosi hyvältä ilman lavavaloja, saattaa lavalla olla "löysä". Tätäkään en aiemmin tajunnut, vasta nyt kun sen itsekin totesin konkreettisesti. Toisaalta sain nyt kunnon potkun takamuksille treenien suhteen, että edelleenkin on painettava täysiä eikä varaa hölläämiseen ole ollenkaan. TODELLAKAAN EI OLE! Mutta taas on hyvä palata siihen mistä alunperin lähdettiin liikkeelle ja kovan työn minä olen tehnyt, sitä ei kukaan voi  multa viedä pois. Samaten reissussa mun päähän viimeinkin iskostui se kuinka tämä on mun matka ja teen tätä vain itseäni varten. Tavoitteena olla se paras Ilona mihin näillä eväillä voi päästä. Mielenkiinnolla odotan mikä se paras Ilona tulee olemaan. :D

Jeeeep! Palaillaan!

-Iltsu-





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3