Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Dieettiviikko 20: Synttärit ja hyvä BOOGIE

Hellurei. Taas yksi viikko takana ja voin sanoa, että homma rullaa oikein mukavasti eteenpäin. :D Viikkoon mahtuu huonoja hetkiä, mutta pääsääntöisesti mulla on ollut aivan älyttömän hyvä ja stressitön fiilis. Tässä aletaan olemaan jo ihan oikeasti voiton puolella, mikä vaan lisää hyvää fiilistä entisestään. Nyt alkaa olemaan sellainen olo, että JES!!!! :) Mä oon ihan oikeasti menossa kisoihin siis "aikuisten oikeasti". Hetkittäin on ollut tilanteita ja ajatuksia ettei tästä tule yhtään mitään, mutta ne hetket alkavat vähenemään ja kisafiilis pikkuhiljaa nousee.. Nyt eletäänkin kriittisiä aikoja kunnon suhteen ja toivon todella, että sama meno jatkuu eli kunto etenee tasaisen tappavasti, eikä tule ongelmia.

Treenit
Tosi hyvin olen jaksanut treenata. Itsekin ihmettelen, että miten tämä on mahdollista. Mutta mun hiilarit onkin sijoitettu hyvin treenin ympärille, niin ne auttaa palautumisessa ja jaksamisessa. Mitäpä niillä tekee aamusta. :D Tällä hetkellä ei yhtään mitään.. Treenejä muutettiin hieman viime kuntotsekissä. Jatkossa teen vain suoraa sarjaa joka toinen viikko eli toinen erikoistekniikkaviikko jäi viimeinkin pois. Tällä tavalla pyritään ylläpitämään lihasmassaa ja onhan se hermostollekin mukavampaa. Mä luulen, että yks viikko menee vielä täysiä ja sit kevennetään. Tässä pitää ottaa yks kevennysviikko ennen kisoja, koska loppuun asti en jaksa tätä vauhtia vetää. Se muuten ei oo helppo viikko, koska ruokis menee lepopäivien mukaan (tod.näk.) ja se on KAMALAA!!!

Muuttuva ulkomuoto
Edelleenkin tosi kummallista katsoa itseään peiliin. Olin eilen shoppaamassa vaatteita ja ostelin xs:n ja s-koon paitoja. :O Sovituskopin peilistä katsoo jo aika aika kumma otus. Tai sit mä en vaan ole tottunut tähän, koska olen aina ollut isompi en tiedä... Istuinluut tuntuu jo sängyssä selälläänkin ja kylkiluut paistaa aika ällösti. Nyt ollaan sit virallisesti menty sen pisteen ohi minkä alla mun mielestä nainen ei enää ole parhaimmillaan. :/ Mut kyllä tää tästä... :) Onhan se niin, että kun kroppa on "tyhjä", niin se näyttää luikummalta. Vitsi, ku voisin syödä jättiannoksen spagettia ja jauhelihakastiketta juustokuorrutuksella! :P



Kisafiilis
Nostaa jo päätään.. Viime viikolla sain postissa kisavärit. Vielä on säätöä tuleeko sponsorin kautta suihkurusketus, mutta värit on ainakin varulta valmiina. Kisaviikonloppuna meinaan yöpyä siskon tyhjässä asunnossa lähellä kisapaikkaa luottoihmiseni Veeran ja hänen poikaystävänsä Juuson kanssa. Veera laittaa mun tukan ja meikkaa kisakauniiksi... :D Niin siistiä... :))) Veera myöskin hoitaa kisabiksujen koristelut! <3




Syndet
Oli ja meni. Perus päivä. Aamulla uimaan,myöhemmin salille ja hierontaan. Iltapäivästä Tuusulaan Namuun ja siskon luo Helsinkiin. Perus dieettipäivä. :D Sain sentään kakkua... Pitää kädessä! :))))) Olisin saanut juoda illalla lasin viiniä, mutta jätin juomatta, koska unet on mitä on. Otan sit kuivatteluviiniä vähän isommalla kädellä. :P

Lisää kuvateksti


Jeps. Muksaa viikkoa! :)

-Ilona-






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3