Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 19. helmikuuta 2017

Dieettiviikko 18: Hyvä filis, pikku flunssaa ja pientä kuntopanikointia


 Heippistä hei ja huomenta vaan sinne..

Pikku kipeys
Viikko on mennyt muuten ihan ok:sti, mutta sairastinpas tässä pikku flunssan. Jo viime sunnuntaina olo alkoi olemaan jo aika kakka.. Mä olin toooosi väsy ja huonovointinen.. Maanantai meni samoissa meiningeissä ja tiistaina iskikin sitten lentsu.. Otin heti jäätävän arsenaalin "aseita"käyttööni eli lisäsin c-vitskua ja glutamiinia entisestään.. Lisäksi otin nenäkannun käyttöön,sinkki poretabletit,nenäsumutteen,Pakuriteen :P ym.ym. ja tuplasin astmalääkkeen. Keskiviikko meni kotona ja torstaina flunssa olikin poissa! :D Tuli ja meni nopeesti ohi. Yhdet treenit jäi tekemättä, mutta sillähän ei nyt ole mitään väliä.



Kunnon stressaus
Koskee kaikkia kisaajia ja mullakin ajoittain tulee ja menee noin panikointifiilikset. Vielä olen pystynyt pitämään itseni erossa sellasesta totaalisesta panikointitilasta. Mun "isoin" ongelmahan on maha. Ajoittain se näyttää ihan ok:lta, mutta varsinkin nyt ku rasva on oikein kunnolla lähtenyt sieltä,se EI OO HYVÄ! :/Mun maha oikeesti on ruttunen tuolta alhaalta ja roikkuu ja pahaa pelkään ettei se kyllä kerkee vetäytymään kisoihin mennessä.. MUTTA sitten taas kun palaan siihen kuinka ison työn olen tehnyt ja pykännyt vauvan maailmaan, niin so what. Ei vatsan löysä iho nollaas sitä työtä minkä olen tehnyt. :)) Ja ylipäätänsä ei mikään roikkuva kropan alue sitä tee.. Kyllä iho vetäytyy ajan kanssa, mutta ei kisoihin mennessä tarpeeksi. Se on vaan fakta minkä kanssa nyt elän. :D  Mielenkiinnolla seuraan mitä tässä vielä tapahtuu.. Aikaa kisoihin yhdeksän viikkoa..

Fiilis
Edelleen tosi hyvä. Nukun ihan hyvin ja olen oppinut rentoutumaan aina tarvittaessa. Eli netin rentoutusmusiikki kovassa käytössä! ;)  Treenit kulkee, vaikkakin olin flunssassa.. Tästä on hyvä startata uudelle dieettiviikolle.. Kohti uusia haasteita! ;)



Moiks! <3

Ilona









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3