Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 18. joulukuuta 2016

Dieettiviikko 9: nuppi meinas seota



Moips. Päällimmäisenä viikosta on valitettavasti mielialanheittelyt. :O Aika jäätävä settiä koko viikko. Yhden päivän aikana mun mieli saattaa kääntyä sen kahdeksan kertaa eri suuntaan ja se on kyllä aika raskasta. Raskainta näissä mielialanvaihteluissa on se ettei välimaastoa ole ollenkaan vaan mä olen joko tosi hyvällä tuulella tai sitten kiukkuinen ja masentunut. Osa syynä tähän on tietysti tämä naisen iki-ihana hormonitoiminta ja täytyy sanoa, että mäki olin varma, että menkat alkaa. Ei muuten alkanut. Tiedän, että osalla menkat jää pois jo hyvin aikaisessa vaiheessa, mutta ei nyt vielä olisi hyvä. :/ Mulla oli kaikki "oireet", mutta ei mitään.  Voihan se olla, että nyt jäi vain välistä ja seuraava kuukausi on normaali, mutta sen näkee sitten... Allaoleva kuva kuvastaa kaikista parhaiten mun viikkoa. :D

  
Matalahiilariset päivät
Lievää helpotusta on ilmassa matalahiilarisilla päivillä. Enää ei olo tunnu niin kamalalta ja tosiaankin päivällishiilareitten jakaminen kahteen osaan ja varsinkin niiden iltaan sijoittaminen on turvannut mulle kohtalaiset yöunet. Onhan tässä edelleen tullut pari aamua jolloin olen ponkaissut ylös neljän aikaan, mutta yöunta tulee pääsääntöisesti sen kuusi tuntia yössä ja se riittää ihan ok:sti. Välillä pystyn lepäämään myös päivällä ja rentoutumaan, joten kroppa saa levätä silloinkin. Edelleen kauhulla odotan miten unien käy, kun dieetti tästä kiristyy, mutta turha tehdä ongelmaa asiasta mikä ei vielä ole ongelma. :D



Treenit
Edelleen kulkevat kuin unelma ja on ollut ihanaa käydä uimassa, Se tekee varsinkin päälle oikein hyvää. Uinti on loistava keskikropan muokkaaja ja se on hyväksi nivelille. :) Viime viikolla oli kyllä aika mielenkiintoinen aamu, ku tosiaan heräsin neljältä, söin valkuaismunakkaan ja siitä menin uimaan seiskaksi. Voin sanoa, että pelkällä munakkaalla tuo uinti on aika hapokasta. :D Siitä illalla salille tekemään hauis-ojentajatreeni, niin päivä oli taputeltu. :))



JOULU

SAAN SYÖDÄ KOKO PÄIVÄN IHAN MITÄ HALUAN JA NIIN PALJON KUIN HALUAN!!!

Ääääk! Mä en kestä... Lähden pois Lahdesta jouluksi valmiiden ruokien ääreen ja voin sanoa, että joulua on odotettu... Tilasin paikallisesta leipomosta Kinderkakun ja tosrtaina ostin jo Maraboun Paradis-suklaarasian. Tarkoituksena on siis syödä ja PALJON, täyttää hiilarivarastot ja hoitaa päätä. Mä himoitsen tavallista ruokaa kaikista eniten ja tarkoituksena on mm.syödä leipää täytteineen, puuroa hillolla,riisikakkuja nutellalla :P,riisipuuroa,karjalanpiirakoita,suklaata,kakkua,piparkakkuja,croisantteja ym.ym. Voi että ihanaa! :)))
Joulun jälkeinen viikko vedetään treeneissä täysillä ja otetaan kaikki hyöty irti (toivottavasti täysistä lihaksista) :))) 

Kuntoon olen aika tyytyväinen ja varsinkin selkä mun suuri rakkaus <3  on ihan jeees! :D

Mukavaa viikkoa!

-Ilona-

u











 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3