Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 12. marraskuuta 2016

Dieettiviikko nro.4

Heippistä!Kohta tässä ollaan jo neljä viikkoa porskutettu eteenpäin dieetillä. Viimeksi fiilistelin hyvää oloani ja tietysti tämä viikko onkin sitten ollut aivan jotain muuta. :O Toki yksi syy on se, että kovia treeniviikkoja on yhdeksän takana ilman kevennystä. Ensi viikko sitten kevennellään, jeij. :)

 Aamut
Aamuisin olen ollut todella tukkoinen. Lihaksia on särkenyt ja kolottanut. Aamupalan jälkeen on meinannut oksu tulla ja parikin kertaa on pitänyt "tasailla oloa" sohvalla. Eilen iski joku ihmeen vatsakipukohtaus ja makasin sohvalla sikiöasennossa ihmetellen oloani. Noh se meni onneksi ohi. Oikeastaan tarvitsen aamuisin useamman tunnin, että tunnen itseni täysin normaaliksi. Mutta sitten kun homma lähtee kunnolla käyntiin, niin sitten se lähtee ja mennään kovaa. :P

Kuntotsekki
Keskiviikkona  tapasin valmentajani Samulin. Se pisti mut poseeraamaan kuntosalin liikuntatilassa niillä mun pikkupikku bikineillä. Voi vitsit, ku ahdisti. :D Toisaalta siihen pitää tottua. Poseeraukset alkaa sujumaan ihan hyvin, mutta harjoitusta tarvitsee etenkin etuasento johon mä pääsen varsin kummallisesti pyöräyttämällä olkapäitä, mikä ei näytä kovin sulavalta ja elegantilta. :P Eli harjoitusta harjoitusta ja vielä kerran harjoitusta.

Kunto oli mennyt oikein hyvin eteenpäin ja nyt lähti pikkasen hiilareita pois. Samuli on siitä ihana valmentaja, että hän kuuntelee myös mun mielipiteitä, niin tulee sellainen olotila, että tulen oikeasti kuulluksi. Hiilareita nappaistiin treeniä edeltävästä ateriasta ja iltapalalta. Yririn vängätä, että treenin jälkeisen banaanin vois jättää pois, mutta siihen ei suostuttu. Ihan hyvä niin, sillä hiilarivähennys tuntuu jo nyt kropassa. Mä olen sellainen ihminen, että teen muutokset itse liian nopeasti, koska haluan kisakuntoon tyyliin päivässä, joten tällä vältytään katastrofilta, joka mun tapauksessa olisi ylikunto! :O

Treenit pysyvät edelleen samoina eli viisi(kuusi) salia ja kaksi hiittiä. Toi kuudes sali alkaa olla vähän niin ja näin. Enpä usko, että enää jaksan sitä. Kroppa tarvitsee nyt enemmän palauttelua, mutta se onkin ollut ohjelmassa vähän niinkuin ylimääräisenä "jos intoa riittää"-treeninä. :)




Hidastuva aivotoiminta :D
Ylläoleva asia on siis jo iskenyt, mikä tässä on ärsyttävintä. Unohtelen asioita. Jos kirjoitan viestin jollekin ja hän vastaa, olen unohtanut oman viestini sisällön. Lisäksi töissä on tullut pari blondimaista unohdusta, onneksi mulla on huippu työkaveri, joka kestää nää mun sekoilut ja auttaa tarvittaessa. Torstaina löysin lompakkoni jääkaapista ja yksi hukkunut kenkä oli eksynyt pyykkikoriin. :D Eli tämmöisiä pieniä juttuja, mutta ne veetuttaa suunnattomasti. Kauhulla odotan mitä vielä on luvassa.

KYLMÄ
Kylmyys on ollut kaikista inhottavinta. Viime viikolla oli iltoja jolloin makasin sängyssä peiton alla kalsarit jalassa, pitkähihaisella paidalla, pipo päässä ja tärisin horkassa. Lisäksi on tullut koettua kuuma suihku iholla, joka ei lämmitä. :O Se vasta olikin mielenkiintoista. Tää talvella dieettaaminen on siinä mielessä kurjaa, että on kylmä. Miinuskalorit ja kehon aleneva rasvaprosentti tekee sen. Onneksi mulla riittää vielä tuota "lämmikettä" :D



Tämmöistä tänään!  Mukavaa lauantaita! :)

Ilona









 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3