Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Lähtökunto välidieetille ja fiilikset ennen huomista




Heippistä halloota ja silleen. Pitihän mun aukaista kone päivää ennnen dieettiä ja kertoa että NYT SE ALKAAAAAAA!! HUOMENNAAAAA!!!!! :D :P :))))
Kauan odotettu dieetti alkaa huomenna 4.1.16. Huhheijjakkaa kun sitä ollaankin odotettu. Tää psyyken käyttäytyminen on niin mielenkiintoista, kun mitä lähemmäs dieetti läheni, niin sitä enemmän mun syömiset alkoi heittää häränpyllyä. Silleen, että ruoka loppuu maailmasta! :P Tuossahan kerkesi jo olla yksi kriisinpoikanen (viikon kestävä) ja silloin mä en syönyt lähes mitään. Asia korjaantui ja seuraavat 1,5 vkoa on mennytkin sitten aivan höpönlöpön. Mä en ole siis pysynyt ruokavaliossa pätkääkään! :P  Hehee!!



Valmennuksen alku tulee minulle siis niin loistavaan paikkaan ja samaten dieetti. Mä tartten jonkun katsomaan mun perään ja tartten päämäärän jota kohti pyrkiä ja tällä hetkellä mun päämäärä siintää 15 vkon päässä eli sinne loppuu dieetti. Mä en saanut viime yönä kunnolla edes nukuttua, ku jännitin niin paljon tulevaa. Mä en oikein tiedä mikä tästä tekee niin erilaisen kerran, koska olenhan mä ollut dieetillä ennenkin. Kait se on se, että nyt mä nään pystynkö tähän. Pystynkö noudattamaan ruokavaliota 100:sti, sillä jos en pysty kisahaaveet kuopataan ainakin vähäksi aikaa. Mut perkules sitä mä en halua tehdä. :O  EN IKINÄ!!!! :D



Dieetti lähtee käyntiin onneksi nollalla aerobisella eli karsittiin vain syömisiä. Haasteelliseksi homman tekee se, että esim. hierontapäivinä mä en saa yhtään enempää ravintoa mikä on aika kova paikka mulle (siis mikä tässä ei nyt olis kova paikka mulle). Tällä mennään kaksi viikkoa ja katsotaan miten kroppa reagoi puhtaaseen ravintoon ja sitten muokataan, jos muokataan. Treeniohjelma pysyy kutakuinkin samana paitsi, että jokatoinen viikko on perusvoima-ja erikoisviikko. Eli rautalangasta vääntäen vko 1 perusvoima, vko 2 volyymi vko 3 perusvoima jne.....
Kevyitä viikkoja ei ole tulossa eli tällä pitäisi painaa koko dieetti. Tietysti, jos tarvetta on lepoon, niin kait sitä sitten saa levätä, en tiedä! :D

Viime viikon mä olin flunssassa eli en ole treenannut mitään, yhtä kävelylenkkiä lukuunottamatta. :D Kunnon shokkihoitoa kropalle ku samaan aikaan alkaa treenit ja puhdas ruokavalio. :)) Onneksi mulla on kaveridieettaaja Aikku, joka lähtee tavoittelemaan elämänsä kuntoa. Me treenattiinkin tuossa joululomaviikolla yhdessä ja laittelen siitä enemmän infoa kunhan kerkeen. ;)

Elikäs tässä mennään nyt ja kuvat on tosiaan otettu tänään 3.1.2016 kunnon pöhössä ja ilman treenaamisia! Maha oli niin täynnä etten edes pystynyt vetämään sitä sisään! :P  Sellut on vähentynyt huomattavasti, mikä oli yllätys. Samulin sanoin "toimiva systeemi" :))))))





Jepulis! Palataan ja peukut pystyyn! :D

-Ilona-





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3