Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 12. joulukuuta 2015

Sneak Peak +80 kiloon

No hei ystäväiseni! Mun piti jutustella Ifbb:n Vierumäen leiristä, mutta joudun jättää sen siihen kun löydän enemmän kuvia käyttööni. :D

Nyt voidaankin jutustella miltä tuntuu painaa taas sen yli 80 kiloa, painon johon vannoin etten koskaan enää palaa. :D Noh, niin ne ajatukset muuttuvat. Eli ei musta tunnu oikeastaan yhtään erilaiselta tai no yks muutos, mulla ei ole enää nälkä. Sellanen jatkuva nälkä, joka vaivasi, vaikka söin ihan mitä/miten tahansa on viimeinkin loppunut. Samaten jäätävät herkkumätöt ovat loppuneet. Kyllähän minä herkuttelen, mutta nykyään se on hyvin kohtuullista. Ja nyt viimeinkin tuntuu siltä, että olen valmis dieettiin eli siihen oikeeseen dieettiin ilman lipsumisia. Mä olen syönyt kaikkea sitä mitä haluan ja nyt olo ja ajatukset alkavat olla kohdistettuina painonpudotukseen. :)

Virallisesti dieetti alkaa maanantaina 4.1 ja niin pimeeltä kuin se tuntuukin odotan tänä vuonna dieettiä enemmän kuin joulua. :P Yksi syy siihen on se ettei tyttöni ole tänä jouluna kanssani, vaan isänsä kanssa. Ei mun joulu ole joulu ilman Inskua! :(  Onneksi saan tänne Lahteen muita perheenjäseniä niin ei ihan tarvitse yksin synkistellä. :)

Mutta vielä tähän painoasiaan. Tämän lajin harrastajien on todella tärkeää osata viihtyä omassa kropassaan kaiken kokoisena, koska muuten tulee helposti ongelmia. Kyllähän multa makkaraa ja selluliittiä löytyy, mutta ei se mitään. Ne saa pois! :) Ja ne lähtee pois. Toki tiedän ettei liian kiire voi tulla, sillä dieetin jälkeen olisi hyvä saada n. puoli vuotta offia alle ennen uutta dieettiä ettei aineenvaihdunta jumahda. Mutta mä olenkin hyvin armollinen itselleni. Kisoja tulee ja menee koko ajan. Jos en kerke kevääseen 2016 valmiiksi, niin sitten siirretään tavoitetta. :P Toivottavasti näin ei kuitenkaan käy, mutta koskaan ei tiedä mitä tule vastaan. :)

Maanantaina 18 pvä Samulin kans treffit ja dieetin suunnittelua! Siitä lisää ens viikolla! :D

Tässäpä minä olen! ;)



2 kommenttia:

  1. Täällä kans odotellaan dieetin alkua, en malta odottaa. :-)
    Ihanaa kun olemme toistemme tukena siinäkin asiassa.

    Kävin äsken kaupassa hakemassa suklaamuffinseja, gluteeniton ja maidoton, mutta ei todellaakaan mauton. Paketissa kivasti 4kpl niin ehtii syödä yhden joka la ennen dieettiä.

    Ilona, me ollaan keväällä niin tikissä!!! <3

    VastaaPoista
  2. Voi Aikkuuu..Neljä muffinssia neljään viikkoon! :))))
    Sä oot ihan liian kiltti offilla! ;)

    Toivottavasti päästään ok kesä(terassi)kuntoon! :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3