Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Kuukausi jäljellä OFFIA ja muita kuulumisia

Heippistä. TAAS tauko venähti luvattoman pitkäksi. Onneksi minua taas muistuteltiin, että pitäis jotain kirjoitella. ;) No minähän tartuin haasteeseen ja avasin kannettavan.

Mitäs mulle kuuluu? Tämä kuva kertoo aika paljon! :D



 Syömiset on ajoittain karannut ihan lapasesta. Mulla on koko ajan kiire kiire kiire. Aikaa ei ole tehdä mitään, aikataulut kusee ja (positiivinen) stressi painaa päälle. Esimerkiksi viime tiistaina tein päätyötä ajalla  8-16. Siitä juoksujalkaa hieromaan pari asiakasta ja päälle vielä salilla treeni! :O Olin kotona kasin jälkeen ja ihan rättipoikki ja tämä ei todellakaan ole mikään poikkeuksellisen pitkä päivä. Mun elämä on nykyään tollasta. Ei ole mikään pikkujuttu mahduttaa viikkoon päätyö, hieronnat kahtena iltana, 3-4 salitreeniä, kodin siivous, pyykkäys, ruuanlaitto, ystävien tapaaminen, lapsen harrastukset ym.ym.ym. Tämän lisäksi pitäisi vielä oikeasti olla läsnä lapselle ja hoitaa parisuhdetta, joka BTW voi tällä hetkellä erinomaisesti! ;) Minä olen luontaisesti huono järkkäämään aikatauluja, joten päivät on välillä ihan yhtä sekamelskaa. Ruokaa en kerkee/jaksa tehdä ja sitten syödään jotain ihan muuta. Tammikuun kolmas tai neljäs alkaa dieetti ja mä oon ihan kauhuissani, että miten mä oikeesti handlaan koko homman. :O Lisästressiä tuo lapsen huoltajuuteen liittyvät asiat, joten aikamoinen sekametelisoppa on taas mun elämä. Mutta toisaalta olen älyttömän onnellinen, että se on näinkin mielekästä. :) Tämänhetkinen kiireinen elämäntilanne on mun oma valinta, joten tämä ei ole valitusta vaan asian toteamista! :)

Se täytyy kuitenkin vielä erikseen sanoa, että psyykkinen vointi on nyt hyvä. Vaikka päivät ovatkin monesti menneet sinne 12h puolelle, niin fiilis on ollut tosi leppoisa ja olen jaksanut painaa ilman romahtamisia. Osasyy  on varmasti ruokavaliosta höllääminen esim. en ole läheskään aina punninnut ruokiani . Tietysti höllääminen näkyy kunnossa ja painossa. Paino pompsahti kauan sitten kasikympin puolelle, joten välidieetin tavoite tulee olemaan se n.-10kg. Paino ei mua älyttömästi huoleta, sillä ulkomuoto on kuitenkin jees ja lihasta on tullut selkeästi lisää. Ja minkäs sille voi enää. :))) Tälle tytölle vaan maistuu herkut ja ruoka! :P  Alhaalla kuva nykykunnosta! ;) Tosta sit lähetään alaspäin.




Elikä mun elämä on tällä hetkellä hyvinkin tapahtumarikasta ja kiireistä. Olen onnellinen ja viihdyn kehossani. <3 Tämä on se tärkein seikka. Enpä olisi uskonut, että oikeasti pidän itsestäni tämän painoisena, mutta kuitenkin....  En malta odottaa, että dieetti starttaa, sillä haluan nähdä mitä alta löytyy.  Olen ollut offilla kohta 1,5 vuotta ja nyt on aika viimeinkin ottaa vähän fläsää pois.

Muuten.. Olin eilen Ifbb:n fitness- leirillä Vierumäellä ja siitä kerron lisää seuraavalla kerralla. Sain huikeita uusia vinkkejä omiin syömisiin ja treeneihin. Samulin kanssa on tapaaminen viikon päästä maanantaina koskien dieettiä ja meinaan ujuttaa dieetin runkoon pari uutta opittua asiaa. ;) Blogipuolella taasen yritän taas aktivoitua, mutta yrittäkää ymmärtää, jos vielä loppuvuosi menee vähän niin ja näin.. :)

Zauuuuuu!

-Ilona-

2 kommenttia:

  1. Ihana kulla, että olet onnellinen. Se on kaikessa aina pääasia, olla onnellinen!! Ja toiseksi parasta on viihtyä omassa kropassaan, mikäs sen parempi fiilis??!!
    !
    Mä niin odotan 28:tta päivää jotta tuut taas nöyryyttämään rautaa kanssamme!! Ja sen jälkeen syömään ja päivittämään kuulumiset. Pikkaisen joudutaan ehkä myös fiilistelemään alkavaa dieetiämme. :)

    Kohta me taas nähdään, se on parhautta!! <3

    VastaaPoista
  2. Näinpä juuri. En minäkään malta odottaa meidän yhteistreenejä ja eritoten syömisiä. Sopivasti siinä alkaa viimeinen viikko tätä arkea! ;) Ja perkules mehän mennään taas syömään johku missä Ilonankin massu tulee täyteen. :P

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3