Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Fitness Expo 2015 ja omat tulevaisuuden suunnitelmat

Heips! Tänään ollaan törötetty Lahden Messuhallin penkeillä aamu puoli ysistä asti. :D Saatiin loistavat paikat viidenneltä penkkiriviltä ja siinä oltiin viiteen asti. Meitä oli isompi porukka, niin aina joku jäi istumaan, ku muut kävi shoppaamassa, veskissä tai syömässä.

Kukas se siinä keskellä? :D


Oli aivan mahtava fiilis päästä katsomaan kisoja piiiiitkästä aikaa. Mä toivoinkin, että saisin buustia omiin treenisuunnitelmiin ja niinhän minä sainkin. ;) Viime tekstissä puhuin uupumuksestani ja voin ilokseni todeta tilanteen olevan jo voiton puolella. Olin toissa viikon kesälomalla ja viime maanantaina palasin töihin. Eihän se helppoo ole vieläkään, mutta minkäs teet.. Onneksi saan keskusteluapua stressiini, joten hätä ei ole enää niin suuri. Olen tehnyt valtavasti töitä itseni kanssa viimeisen puolen vuoden aikana ja luulenpa, että kun tästä selviän, niin olen entisestään vahvempi. :)

Body Fitness oli aivan mahtavaa settiä ja laitan kuvat neljästä eri pituusluokan voittajasta, jotka kisasivat Overall-palkinnosta. Huikeita! :) kaikista vasemmanpuoleisin voitti ja meni kyllä oikeeseen osoitteeseen. Tuolla muijalla oli tarakkaakin mukavasti! ;)









Oli ihanaa nähdä taas mussukka Aikku ja päästä jutustelemaan mukavia! ;) Aikku alkaakin mun kanssa myötätuntodieetille tammikuussa 2016. :D Tästä onkin hyvä hypätä omiin kisasuunnitelmiin, jotka ovat nyt muuttuneet. Asetan itselleni uuden tavoitteen eli kevät 2017.

Kumpi meistä on enemmän tässä hommassa tosissaan?! ;)

Joo-o ! :P

Expossa huomasin kuinka kilpailijoiden taso on todella kova, jo karsinnat antoivat siitä ennakkovaroituksen. Mun lähtökunto on tällä hetkellä niin iso etten saisi itseäni millään ilveellä kisakuntoon. Tai no sellaiseen kisakuntoon, että voisin sanoa olevani oikeasti valmis paketti ja parhaani tehnyt. Mulla on niin paljon löysyyttä jaloissa ja vatsassa ettei ne pims vaan katoa ja faktahan on se, että mun elämäntyyli ei ole ollut mikään kisoihin menevän elämäntapa. Lisäksi mun tyttö menee ekaluokalle ens syksynä ja näinkin stressaavana tyyppinä jo siinä on yksi vaaratekijä lisää ja ei mun pää kestäis vielä.  Ei millään! Kisat on jo rahallisesti niin iso panostus ettei sinne mennä turhaan läpsyttelemään. Mä haluan olla paremmassa kunnossa niin se vain on.

Itse näkisin, että tammikuusta 2016 lähtien mun täytyy vetää semikova välidieetti jolla kunto saadaan hyväksi, nähdään rakenne paremmin ja voidaan offilla panostaa niihin heikkoihin kohtiin.. Siihen väliin siisti offi ja sitten marraskuussa 2016 kisadieetti kohti 2017 kisoja. Kisoissa olisin 35 v, joten sarjakin olisi mietittävä uudestaan..

En ole puhunut suunnitelmista mitään Samulille, mutta nämä ovat nyt fiilikset. Perjantaina vaihdetaan pari sanaa ja ajattelin silloin vähän avata tätä pääkopan sisältöä. Onhan se toisaalta vähän kurjaa, ku homma siirtyy mut toisaalta mä olen itse perseillyt sen verran, että mitä muutakaan voisi odottaa?! :D  Parempi vaan hoitaa homma pakettiin myöhemmin ja toivottavasti paremmalla menestyksellä! ;)

No mikäs se kunto nyt onkaan? Laitetaanpas ja lisäksi vähän mun shoppailuja! :)))


Koko setti 30 egee! ;)

Ei paha siihen nähden etten ole kolmeen viikkoon treenannu yhtään mitään! :D

Vähän lisäravinnetta! ;)

Harkkakengät tarttui mukaan!



Sellasta.... Muksaa viikkoa! :)))

-Ilona-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3