Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

No heipähei taas pitkästä aikaa...




Moikka! Pahoittelut kun blogitauko on venähtänyt näinkin pitkäksi, mutta jos totta puhutaan niin mulla ei ole ollut henkisiä voimavaroja ylläpitää blogia. "Takki on ollut totaalisen tyhjä". Mulla on yksityiselämä ollut ihan hirrrveen hirrveen raskasta ja kaikki ylimääräinen piti karsia pois. :/

Tällä hetkellä tilanne on paranemaan päin ja perjantaina alkaa loma! :D  Mulla on ihan älyttömästi teille kerrottavaa mun uusista työkuvioista, valmennussuunnitelmista, treeneistä jajajajaja.... Materiaalia on ihan huikeesti, enkä oikeen edes tiedä mistä aloittaisin... :O

Aloitetaan sieltä mistä pitääkin eli fyyisestä kehityksestä. Kehitys on mennyt eteenpäin, mikä on suuri ihme ottaen huomioon syömiset, jotka ei TODELLAKAAN ole menneet nappiin. Sanotaanko, että noin 70 % menee oikein ja loppu noh.. Tarvitseeko edes sanoa mitään... Valmentaja Samuli tietää mun tän hetkisen tilanteen ja ohjeistus onkin, että tee treenit ja yritä syödä oikein parhaasi mukaan, ilman stressiä. Niin olen tehnytkin. Joinakin päivinä "oikein syöminen" on tuntunut ylitsepääsettömän vaikealta ja silloin olen hieman höllännyt. Vielä huonompina päivinä kun sängystä ylösnousu on tuntunut liian raskaalta, en ole välittänyt paskaakaan koko projektista, vielä vähemmän tästä blogista.

Voin myöntää, että sairastuminen oli lähellä. Niin alhaalla sitä käytiin. Ihmeen kaupalla ja ihanien ystävien tukemana olen jälleen päässyt irti kuopasta ja matka ylöspäin on alkanut. Palaan tähän stressitekijään myöhemmin, loman aikana. Nyt on liian aikaista.

Mutta... Mutta.. I'm back, näin lyhkäisesti sanottuna.. :D

Entäs päivän kunto? No se on seuraavanlainen..




 


 

Palaillaan! <3

-Ilona-

2 kommenttia:

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3