Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 28. toukokuuta 2015

Selluille kyytiä porrastreenillä (kuvat+ohjeet)

Moikkista! Vinkkiä pukkaa.. Miten saa pakarat ja takareidet kyytiä... :D
Kyseessä on pikaporrastreeni, jonka tekemiseen menee 30-45min ja voin luvata, että kyllä tuntuu ja uppoaa. Mallina iki-ihana Maija, joka loikkii mun kaverina viikottain. :))

Treenin tarkoituksena on hinkata liikepareja peräkkäin. Nämä liikeparit ovat:

1) porrasjuoksu/Mäkivedot (viisi kertaa) + Askelkyykky 20/jalka (tehdään siis putkeen)
2) Tasajalkahyppy+ jalanojennus 20+20 putkeen. Tauko liikeparin jälkeen noin minuutti. Kakkososuuteen siirtyessä pikkasen pidempi huilitauko.


Sinne mennään!
 
 
 
Jaaaaa sieltä tullaan! :)



Sitten "parit" askelkyykyt






Minuutin levon jälkeen uudestaan..

 

Hyvä mieli :)
 
Tasajalkahyppy lähtee....



...........Hops..................
                                                        
...Jalan ojennuksella..
Ihan huippu treeni ja kyllä osuu ja uppoaa! Kokeilkaa ihmeessä! :P
 
 

 
 Treeni-iloa terkuin Ilona :) 
 


2 kommenttia:

  1. Pikku-hyppyrimäkien ihanat portaat. Eipä ole moneen vuosiin tullut tehtyä siellä yhtään treeniä. Samalla se ihana mäki, jota vasten tehdä mäkivetoja... Treeni-intoa teille!

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Paras paikka ulkotreenille! :D

    Samoin sinulle buustia treeneihin! ;)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3