Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 6. toukokuuta 2015

No mitäs mä syön ku treenaan?

8 kk muutos!



Jeps! Järjestin aikoinaan äänestyksen missä kysyin siitä mistä haluatte, että kirjoitan. Noh "mitä syön treenatessa" voitti. Mitä Ilona siis syö treenipäivinä?

Syön päivässä kuusi ateriaa plus vitamiinit ja treenijuomat (treenin jälkeinen bansku). Kaloreita tulee treenipäivinä 2700-3000 ja voin sanoa, että tällä hetkellä kun puhtaalla ruualla menen niin nälkä vaivaa jatkuvasti. :O Herään öisin nälkään, ajattelen ruokaa paaaljon ja himoitsen kaikkea! Helevetti olo tuntuu siis ihan siltä kuin olisin dieetillä!  :P  Tämä johtuu siitä, että lupasin olla kiltisti pt-päiviin asti puhtaalla ruualla 2,5 vkoa jotenka nähdään mitä kroppa sanoo ja tällä hetkellä kun viikko on takana kroppa huutaa NÄLKÄÄÄ! Mielenkiintoista nähdä mitä puntari sanoo parin vkon päästä! ;)

Kaikenkaikkiaan mä tykkään mun syömisistä. Ruoka maistuu hyvältä, sitä vaan vois olla enemmän. Mulla toimii aineenvaihdunta jo niin hyvin ettei rasva kerry helposti, mikä on huippujuttu. Nyt täytyy vaan kiristellä, että saadaan rasvaprossaa pienemmäksi. :))

- Terkuin Hungry Ilona-
Aamupala voi olla tämmönen TAI





Tämmönen
 
 
 
 
 
Sit syödään hedelmä! :)







Lounas, joka painoi "vähän" :D 

Lounas! :)))

 

Välipala

 

 

Treeniä edeltävä ruoka ilman banskua! ;)





Ja treenin jälkeinen ruoka! :P


Näitten kaikkien jälkeen mulla oli edelleen NÄLKÄ!!!!!

 
 
 


2 kommenttia:

  1. Kun katsoo sun ruokailuja niin hiipii itselleen mieleen väkisinkin, että syönkö liian vähän. Kohtahan sekin asia selviää ja jos tulee lisää evästä niin hyvä!!

    En malttais odottaa uutta saliohjelmaakin vaikka nykyinenkin on aivan ihana. Ihminen ei ole kans koskaan tyytyväinen. :)

    Ilona, sä oot aivan huikee tyyppi, tiedäthän sen??!! <3

    VastaaPoista
  2. Aikku meiän kokoerokin on aika iso. Sä oot tollanen taskuunmenevä muskelinainen! ;)

    Aineenvaihdunta on siitä jännä juttu, että kun sille antaa puhdasta ruokaa, niin se alkaa toimimaan aina vaan tehokkaammin ja säätää kulutusta automaattisesti isommalle. Siksi kannattaa lisäillä ruokaa pikkuhiljaa, jotta kalorit saadaan nostettua mahdollisimman korkealle. Mun tapauksessa kisadieetti olisi paljon kivuttomampi, jos lähtökalorit huitelis +2500 :D

    Mä tiedän sisimmässäni olevani huikee tyyppi. Hyvä että tässä elämäntilanteessa joku aina välillä muistuttelee siitä. <3

    Kiitos Aikku! <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3