Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 15. toukokuuta 2015

2,5 vkon kiristelyn tulos

Nonni! Ei vitsi mua naurattaa! Tästä pitää oikein kirjoittaa, kun Ilona pysyy ruodussa kokonaista 2,5 viikkoa!!! :D  Ihan toivoton tapaus.

Voin kertoa ettei nämä viikot ole olleet helppoja mun elämässä. Tietysti parisuhdetilannekin meni siihen pisteeseen, että päätin pistää pelin poikki. Eli tälleen julkisesti ja virallisesti OLEN SINKKU! :P Tästä asiasta en nyt puhu enempää, ehkä joku päivä. Sanotaanko vain näin, että pitkän aikaa olen keikkunut henkisen jaksamisen rajoilla tän suhdestatuksen suhteen ja sitten napsahti, ei enää. Vapaus tuntuu samalla aikaa huojentavalta ja pelottavalta. Siitäkin aiheesta puhun toisella kertaa, koska nyt pakitetaan syömisiin takaisin, koska siitähän mun piti puhua...

Nämä viikot olen elänyt lähinnä nälässä ja vitutuksessa. Salilla sarjapainot tipahtivat ja olo oli vaan nuiva. Paino tippui kilon, mikä yllätti itsenikin. Aika huisia, että näillä kaloreilla tippuu. :D

Yöt on mennyt potiessa nälkää/painajaisia ja olen (työ)kaverin Maijan (terkkuja vaan) kanssa puhunut pääosin ruuasta ja treeneistä. :P  Paljon kertoo meistä se, että ilmoitustaululla on kakun kuva! :P Pää on ollut täynnä herkkuja ja erilaisia ruokia, mikä keskittymisen kannalta on perseestä!
Lisäsinkin kasvisten määrää radikaalisti, koska niitä ei ole rajoitettu. Ei kauheesti auttanut! :/

Huomenna nään Samulin ja treeneihin tehdään muutos. Syömisiäkin vois lisätä. Samaten aion tänään käydä hakemassa jättipussin Filmtownista ja pitää huomenna hemmotteluillan pt-päivien jälkeen! :D Olenhan minä sen ansainnut! ;) naurattaa vielä enemmän. Laitanpa teille kuvan kiristelyn tuloksista, selästä of course! ;)

Viikonloppuja! :)

-Ilona-
 
 
 
 


2 kommenttia:

  1. Hauskaa pt-päivää, harmi etten ole paikalla. :/

    VastaaPoista
  2. Aikku, älä huoli. Meillä on tulossa ihan omat pt-päivät! :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3