Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 9. huhtikuuta 2015

Täältä mä tuuuuuun ja mitä seuraavaksi tapahtuu blogirintamalla

 
Zau! Täällä aletaan olla vihdoinkin voiton puolella pöpöstä *parit tanssimuuvit tähän väliin*.  Lämpöä ei ole ollut maanantain jälkeen ja yskää lukuun ottamatta olotila alkaa olla jo normaali. Yskä onkin sitten jotain ihan hirveetä. Mä kuulostan tällä hetkeltä kolme norttiaskia päivässä vetävältä papparaiselta. :D Sokerittomia mynthoneita kuluu roppakaupalla ja teetä menee paaaljon. En valita, sillä huomenna tai ylihuomenna pääsen pyörähtämään kevyesti salilla. ;) Jeeeeeeeeee!! Tarkoituksena onkin tehdä tällä viikolla pari kevyttä treeniä ja ens viikolla aloittaa treenikierto alusta kohtalaisen kovilla tehoilla ilman aeroja omaa kroppaa kunnellen. ;) Mä mainaan ottaa nöyrästi hatun kouraani ja rauhoittua. Tämä ei ole mikään sprinttikisa, joten ihan turha kouhkata ja meuhkata.
 

Mitenkäs mä selvisin noista kauheista viikoista? Aika yksin sitä loppujen lopuksi jää kipeenä ja varsinkin silloin ne todelliset ystävät näyttävät ”karvansa”. On mielenkiintoista kuinka paljon ympärillä pyörii ihmisiä, kun asiat rullaavat ja olet kunnossa verraten siihen kun sinulla on paha mieli ja olet maassa. Ja minähän olin maassa. Aika monena päivänä muistan märisseeni kuumeisena pahaa oloani. Mä olin niin vihainen itselleni, kun olin päästänyt itteni siihen jamaan ja samaan syssyyn koko maailmalle, koska maailma sairastutti mut! :D (jep, kuumeisen ajattelu on mielenkiintoista) Huonot päivät ovat onneksi takanapäin ja uusi tsemppifiilis vallannut taas Ilonan.
 
Parhaiten asiat kerrotaan kuvin joten Ilonan TOP 5 mielenkohottajaa
 

NRO 1 Lumi <3 Me nukuttiin paaaaljon yhdessä! <3


 

NRO 2 Herkut: Söin muuten tosta kakusta puolet! :P
 



NRO 3 Maija! Kiiiitos kun jaksoit kysellä kuulumisia! :D  
 

NRO 4 Kauneudenhoito. Kävin mm.hierojalla,kasvohoidossa ja ripsihuollossa.  <3


NRO 5: Te kaikki muut läheiset ja rakkaat ketkä tuitte minua! <3


 
 
Mitäs sitten? Nyt jatketaan normaalisti. Treenataan ja syödään paljon ruokaa. J Meinaan siistiä ravintoani oikein urakalla, sillä haluan nyt nähdä kuinka paljon oikein saan syödä puhdasta ruokaa lihomatta. Ei oo järkee paikkailla kaloreita hötöllä. :/

Seuraavia postauksen aiheita tulee olemaan mm. äänestyksen voittaja treenipäivän syömiset, ekat posetreenit, oma kasvojenhoito, gluteiiniton elämä, lisäravinteet (massin ilmaiset tuotteet), treenit, äitiys ja treenaaminen, treenivaatteet ja neljän viikon päästä päräytän mahakuvan! :D Plus paaaljon paaljon muuta höpinää ja jaarittelua! ;)
Pysykäähän mukana kyydissä!
 
-Ilona-

 

 

 
 

4 kommenttia:

  1. Moi!
    Sairastaminen on todella syvältä. Olin helmikuussa kolme viikkoa sairaana, eli periaatteessa koko kuukauden. Eipä siinä sitten muuta, pikkusen tosiaan oli pinna kireäni, ja herkut lähellä. Onneksi taas treeni kulkee, ja herkutkin ovat vähentyneet viikonlopuille.. (ei ihme, etten laihdu?!)

    Tsemppiä sinulle! Ota aluksi tosiaan kevyemmin, ettei mikään ilkeä jälkitauti iske!

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hei OmanLainen. Juu kyllä se laihtuminen vaikeutuu selvästi herkutellen, mutta toisaalta mitäs sitten. :P Jos jokin auttaa siinä älyttömän kakkamaisessa tilassa, niin ei se kokonaisuutta kaada. Varsinkin, jos tervehtymisen jälkeen palataan takaisin kaidalle tielle! :))
    Yritän pitää jarrun päällä treenejä aloitellessa. Nää ekat treenit se tulee olemaan helppoa, mutta ensi viikolla vaikeampaa. Minä kun olen tämmöinen täysillä tai ei ollenkaan-ihminen! :D

    Tsemppiä myös omiin treeneihin!

    -Ilona-

    VastaaPoista
  3. Kaikkea kivaa ja mielenkiintoista siis tulossa, en malta odottaa. <3

    Malta sä kuitenkin parannella itsesi kuntoon ennen treenejä, muuten ei kunnian kukko (eikä Samuli) laula. :-)

    VastaaPoista
  4. Hei Aikku! Jep! Huomenna Johanna Koskinen opastaa mut poseerauksen ihmeelliseen maailmaan! :)

    Yritän ottaa rauhallisesti! ;) Mä niiiiin haluan omien treenien pariin.

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3