Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 25. huhtikuuta 2015

Fitness Classic 2015 ja ristiriitaiset tunteet

Siellä mä joskus olen! :O Yli 168 senttisissä! ;)
Jou! Melkein viikko kulunut kyseisistä kisoista ja olotilat ovat jo tasaantuneet. Tasaantuneet alkuhuuman jälkeisistä fiiliksistä epätöivon syövereihin ja sieltä normifiiliksiin.  Aika raskasta! :P

Olin seuraamassa sunnuntain kisoja jolloin taisteltiin Women's Physiquen, Body fitnessin ja Bikinin kirkkaimmasta pokaalista. Ja voi että oli hyvännäköistä muijaa lavalla! Bikinit oli blingattu, tukat ym.fixattu ja kropat treenattu viimesen päälle. Ilo oli seurata kisaajien sädehteviä ja onnellisia kasvoja, varsinki parin tutun. :) Melkein pystyin haistamaan kisafiiliksen ja sitä tarttuikin roppakaupalla tähän tyttöön. Automatkalla kotiin leijuin pilvissä ja olin ihan tohkeissaan tulevasta treeniviikosta. Mitäs sitten tapahtui, ku homma lässähti?

Mun ei olis pitänyt mennä katselemaan kisasepustuksia someen ja kuunnella ihmisten arvioita kisaajista. En tiedä. Se tuntui jotenkin pahalta. Kisaajien puolesta. Varsinkin "ihan liian löysä"-puheet saa jostain syystä mussa aikaiseksi kuohuntaa. Toki ymmärrän lajin vaatimukset ja sen ettei vaan voi olla"löysä" kisoissa. Tähän väliin huomio! Nämä ns.löysät tyttöset näyttää rannalla ihan satavarmasti paremmalta kuin palkintosijalla olevat muikkelit. Kait toi mun paha mieli johtuu siitä, että muistan millainen itse olin ja toisten arvosteleminen heittää minut suoraan entiseen ajatusmaailmaani missä olin itsestäni todella epävarma. Seuraava ajatus on, että miten musta tulee näitten ajatusteni kanssa hyvä kisaaja, koska ulkonäön arvosteleminen on mulle oikeesti aika kova paikka! :O Miten vanha syömishäiriöinen kestää kisapaineet?Kestänkö minä vai hajoanko ihan kappaleiksi? Tästä seuraava ajatus oli etten koskaan ole tarpeeksi hyvä pärjätäkseni ja siitä tipahdettiin sitten tosi syvään itsesäälikaivoon, jossa polskittiin koko viikko! :/

Tällä hetkellä ollaan taas normi Ilonaa ja iloista sellaista. Mikä ihme hetkellinen mielenhäiriö se olikaan! Ens viikolla tapaankin Samulin jolle jo laitoin paniikkiviestin ja ilmoitin etten ikinä maksa itseäni kipeäksi kisakustannuksista ja lähde häviämään vaan haluan oikesti pärjätä. Ens viikolla keskustellaan asiasta.:D Kyllähän mä tiedän ettei valkku voi LUVATA pärjäämistä, mutta sanotaanko näin että mahdollisuuksia pitää olla. Ainahan joku voi mennä vikalla viikolla pieleen tai sitten vaan muut on parempia. Minkäs sille sitten voi! :P Sitten treenataan pari vuotta ja yritetään uudemman kerran! ;)
Tässä mennään nyt! :)
 Että semmoista pohdintaa! :D 

-Ilona-


4 kommenttia:

  1. Nyt Ilona sitä asennetta peliin!! Sä teet työtä sun unelman eteen just niin paljon kun se vaatii!! Jos se vaatii enemmän kuin jaksat niin sä otat sen jaksamisen vaikka perslävestä, mutta sä teet sen!! Kenen huoltojoukkoihin mä muuten muka pääsen?? Ja MÄ haluan kokea sen!!

    Jos tarve vaatii niin tulen kanssasi treenaamaan, kunhat haet mut asemalta ja treenin jälkeen viet takaisin. Tää on lupaus. <3

    VastaaPoista
  2. :D :D :D :D :D :D

    Aikku! :P Tiedän. Sä niin näet itsesi valitsemassa mun kans bikinikangasta ja miettimässä laitetaanko värittömiä, värillisiä vai molempia kiviä! :) Älä huoli. Kisoihin mennään, ei tässä perumassa olla mitään, joten huoltojoukkojen kapteenin paikka on sun, jos sen haluat ottaa vastaan! :D
    Kiitos lupauksesta. Mä käytän tuon kortin vielä. Onneksi treenit osuu ja uppoaa, niin siellä päässä ei ole mitään hätää!

    Hyvä tästä vielä tulee, kunhan pää seuraa mukana! Mä oon muuttunut niin paljon ettei ihme, jos joskus vähän huippailee!

    Kiitos tuestasi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun valinnoilla tuleekin sellaiset biksut ettei kellään ole ennen nähty. :-) Ja todellakin otan kapteeninpaikan vastaan, sehän on mieletön kunnia. :-)

      Mä tiedän, että sä pystyt ja kykenet. Muutoksia on tullut, mutta niin pitääkin. Jokaisen pitäisi uskaltaa tehdä muutoksia elämässään jos siinä jokin mättää. Mä ole ylpeä susta, että olet uskaltanut/uskallat tehdä omasi!! <3

      Poista
  3. :D Joo kyllä huoltojoukkojen vastaavalla pitää olla homma hanskassa! ;)

    Ja totta, muutoksia pitää tulla ja itsekin olen ylpeä itsestäni. Joskus tarvitsee vain pikkasen muistutusta! :))))

    Kiitos Aikku, oot ihqu! <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3