Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 13. huhtikuuta 2015

Ekat (nolot) posetreenit

Jeps! Posettelu korkattu ja voi herrajumala se on VAIKIAAA!!! :O Posettelun ihmeelliseen maailmaan mut opasti Johanna Koskinen, joka onkin alan rautainen ammattilainen.
 

 Mä olin varannut puoli tuntia Johannan kanssa ja 30 minuutin jälkeen pää oli ihan märkä. Enpä olis ikinä uskonut kuinka paljon asioita pitää sisäistää ja nyt en yhtään ihmettele miksi tuota harjoitellaan jopa tuhansia tunteja. Mä oon ihan tönkköpökkelö ja oikeestaan aika nolo! :D Johanna sanoikin, että hyvä alku, mutta pitää haaarjoitella paaljon! :))))  Ja sitähän olen tehnyt. Vetäsin patit muuvsit teille näytiksi. Ei aina pidä julkaista vain niitä huippuonnistuneita kuvia, koska tämähän on matka ja aikaa on jäljellä!  Huomaan itsekin kuvissa vaikka ja mitä pientä/ISOA virhettä, mutta olkoon.. En lähde parantelemaan, enkä muokkailemaan. :D





Jatketaan harjoituksia! :))) Uskaltakaa tekin julkaista niitä ei-niin huippiskuvia! :)))

-Ilona-

2 kommenttia:

  1. Hyvä Ilona! Tsemppiä posetreeneihin ja ennenkaikkea muista nauttia matkasta kohti kisoja! :))

    http://pudotus.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sanna! :)

    Samoin, tsempit treeneihin! :P

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3