Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 16. helmikuuta 2015

Te läheiset



Lauantaina (14.2) vietettiin ystävänpäivää! <3

 Olen todella etuoikeutettu, koska minulla on niin ihania ihmisiä elämässäni. Minulla on ihmisiä joihin voin luottaa ja tiedän että te ette petä minua koskaan! :)

Vaikea ajanjakso elämässäni on opettanut ja näyttänyt minulle oikean tien ja NE OIKEAT ihmiset! :)

Kiitos, kiitos, kiitos ja vielä kerran KIITOS. Toivon, että mahdollisimman moni teistä kannustaa minua jatkossakin ja tulee paikanpäälle, kun lavalle nousen! ;)

Olette rakkaita <3 <3 < 3 <3




 

4 kommenttia:

  1. Kerro vaan ajankohta nousulle niin ollaan paikalla <3

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Oho, joko ensi kuussa näen sut Kultsalla?? :D

      Poista
    2. :D :D :D No ehkei nyt sentään tai sit mun kisadieetti on vaan ihan omanlainen! :)))) Kultsalla sä mut kuiteskin näet, mutta vaan katsojan roolissa! ;)

      Poista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3