Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 27. helmikuuta 2015

Miksi Body Fitness eikä Women's Physique?

Perjantaita! :D

Mietin todella pitkään minkä lajin valitsen vai valitsenko lajia ollenkaan ja kuntoilen ihan muuten vain. Ylläripylläri vanha kilpailija alkoi pikkuhiljaa tulla enemmän ja enemmän esiin. Lopulta tuskastuin itseeni ja päätin, että perkules nyt minä teen sen. Päätän lähteä kisoihin ja lopetan tämän alituisen jahkaamisen kisaanko vai enkö kisaa. Päässäni pörräsi jatkuvasti ja tietysti valmentajan sanat painoivat myös. Pitkän aikaa valmentajatapaamisissa olen saanut kuulla kuinka Samuli näkisi mut rakenteen puolesta Women's Physiquessa. Itse olen pitänyt kyseisen lajin kisaajia suurina, eikä se ole oikein vastannut naisihannettani. Päässäni on siis taistellut kaksi ajatusta. Halua menestyä ja kilpailla sekä halu olla kropaltaan se oma ihanneminä. Oma ihanneminä voitti! Tietysti halu pärjätä on myös vahva, mutta ensisijainen tavoite on muokata itsestä sellainen kuin olen aina halunnut. ;) Onneksi myös Bull näkee mut ensiksi BF-skaboissa! ;) Pari kertaa fitfarmin toimistolla olen jo saanut asiasta kuulla. Sitä paitsi who cares onko mun rakenne ihanteellinen BF:ään. Mulla on sitä paitsi vielä niin iso rasvaprosentti ettei edes tiedä mitä tuolla alla on! :P

En halua treenata vuosia ja vuosia tullakseni hyväksi lajissa, jonka naisvartalo ei tällä hetkellä ole se mitä haluan tavoitella. Vähänkö olis kauheeta treenata kovaa viis vuotta todetakseen ei hitsi en mä haluu olla näin lihaksikas ja sitten vetää se saakelin kisadieetti läpi tullakseen joksikin miksi ei vaan halua.. Tähän täytyy sanoa, että Women's physique on hieno laji, ei vaan mun laji. Tsemppiä Heidille! :D
Hanna Saario! Tuossa kroppa mitä tavoitella! ;)


Eli tällä hetkellä mennään näin katse tiukasti tulevassa, mutta rennolla asenteella kyydistä nauttien. Huomaa kyllä, että syömisissä tapahtui ISO ryhtiliike kisapäätöksen jälkeen ja homma rullaa nyt paremmin kuin hyvin. Paino tipahti kilon viikossa ja huvittavinta on, että viime lauantaina söin ihan helkatisti! :P

Viikonloppuja! Tää menee huomenna kiinalaiseen buffaan ja illalla leffa kera jäätävän karkkisäkin! :D

-Ilona-

 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3