Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

tiistai 17. helmikuuta 2015

Kermaperseen välipala!

Lähde: Fast


I'm in Lööööv!!!!! Nyt on löytynyt täydellinen välipala dieettaajalle! :P
Fastin Pancake mix! Ei, tämä ei ole sponsoroitu mainos, mutta mun on vaan pakko jakaa tämä ihanuus teille. Maistoin kyseistä tuotetta salillani kiitos vaan KIALLE :D
Varsinkin välipalalla mulle iskee hirrrvee herkkuhimo, niin tää on totaalinen pelastus kera kaneliomenien ja hunajan! :))))
Omnomnom  :)

 

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Monesti olen tuota tuotetta kaupassa hypistellyt, mutta koskaan se ei ole kotiin asti päässyt. Olen aina miettinyt, että onko nuo hyviä? Ehkäpä minunkin tulisi vaan uskaltaa ja ostaa, ja kokeilla. =)

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Osta ihmeessä! :) Mulla on juurikin Maple Syrup, mikä on todella hyvää! :P

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3