Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Bloggaajapassilla GoExpoon



Tänään mua odotti kiva yllätys sähköpostissa! :)

GoExpo alkaa parin viikon päästä ja sinua odottaa messuilla bloggaajapassi! Bloggaajapassilla pääset veloituksetta GoExpoon kaikkina messupäivinä.

:D :D :D :D :D

JA

Bloggaajapassilla olet oikeutettu Lehdistökeskuksen palveluihin. Voit säilyttää siellä ulkovaatteitasi, hörpätä kupin kahvia tai vettä tai lukea päivän lehden. Lisäksi Lehdistökeskuksessa on näytteilleasettajien tiedotteita, joista voit poimia itseäsi kiinnostavia juttuideoita.


:P :P :P
 
Ja muka bloggaaminen on turhaa ajanhukkaa! :)))))))
 
GoExpo here I come!!!!!!!
 
 
-Ilona-
 

2 kommenttia:

  1. Mikä on bloggaajapassi?? Hauskaa messuilua :-)

    VastaaPoista
  2. Mä saan rinnuksiini muovikortin, missä lukee mun blogin nimi. Mä tulen kirjoittamaan messuista mun blogiin kuvien kera! :D
    Sain sähköpostia tapahtuman järjestäjältä jossa haettiin bloggaajia tutustumaan messuihin..
    Hain.. Ja pääsin.. Kiva juttu, näin oman ammatinkin puolesta! ;)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3