Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 24. marraskuuta 2014

Tappotreenit

 
Heips!

Viime viikolla mulla oli elämäni kovimmat treenit vetäjänä valkkuni Samuli Koutajoki.  :O  Ihan jäätävän hirveet. Mä oon ihminen, joka on treenannut kovaa todella paljon ja jonka tämänhetkinen kuntotaso on omasta mielestä jo aikasta hyvä, mutta en olisi odottanut noin kovaa treeniä, EN IKINÄ! En helkkari  IKINÄ!!! Never ever!

Takareisi-pakarareeniin (mun heikoin osasto) kuului vain neljä liikettä, mutta huhhuh ku teki pahaa. Toistoja… Toistoja… Toistoja.. Jaaa toistoja…Yli kipurajan.. Yli kaiken sen mihin oon aikaisemmin jättänyt homman kesken..  Mä näin kerran, jos toisenkin tähtiä, hengittelin ja kiroilin :D  ja olo oli ihan kauhee. Treenin jälkeen en pystynyt puhumaan kunnolla ja pukkariin laahustettuani makasin lattialla 15 minuuttia, josta onkin kuvatodiste! :P Just ja just pääsin ajamaan kotiin ja parkkikselta mut autettiin kotiin kirjaimellisesti käsikynkässä. Kotona taas pötköttelin suihkun lattialla toisen kymmenminuuttisen. Syömään en pystynyt kunnolla, kun laatta meinas lentää ja olotila oli koko illan aika veikeä! Treenin jälkeisenä yöllä heräsin ajoittaiseen kropan säpsähtelyyn, jotenka aikamoinen kokemus sanonpa vain…Treeneistä palautumiseen meni niin kauan, että yksi viikon jumpista jäi nyt tekemättä aikataulullisista syistä… :/  Oho! :P
 
 

Uusi viikko pärähti käyntiin oikein mukavasti ja huomenna treenataan Villen kera! ;)
Mukavaa viikkoa!

-Ilona-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3