Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Sairastelu sallii syöpöttelyn




Heippatirallaa!

Täällä meni alkuviikko sairastellessa. Sunnuntaina oli jo jalkatreenin aikoihin ”omituinen” olo, joka maanantaina paljastui räkätaudiksi. Reippaana työläisenä lähdin maanantaina töihin, mutta jouduin luovuttamaan puoliltapäivin kuumeen noustua. :/ 1,5 päivää sairastin ja tänään taas sorvin ääressä. Olo on sen verran hyvä, että taidanpa mennä tänään salille kevyehkösti pumppailemaan . lue. jäätävä treeni tiedossa!!!! ;) Huomenna mua odottaakin treenit Samulin kanssa. :O Kohderyhmänä mun raukat takareidet, jotka tarvis lisää lihaa! :D APUVA! Voipi olla, että huomenna illalla ei enää hymyilytä näin paljon. J

Syömiset oli taas pari sairastelupäivää ihan viturallaan, mutta ei haittaa olleskaan. Mä söin mitä mieli teki eli suklaata, jädeä, croissantteja, karkkia ym.ym. Määrät pysy kohtuudessa ja mukaan mahtui myös paaaljon oikeeta ruokaa! Jostain syystä minä olen ihminen ,joka sairaana syö tooooosi paljon poislukien vatsatauti! ;) Ihanaa, ku en tunne enää huonoa omaatuntoa syömisistä. On tää vaan mahtavaa! Samaten mun maha näyttäis selkeesti pienentyneen ja vatsalihakset tulee ajoittain jo tosi hyvinkin esiin, joten huoli pois. Ainoa miinus tässä asiassa on mun naama, joka on aika huonossa kunnossa ja nyt päätänkin mun naaman takia siistiä sokerin käyttöä ja lopettaa sen syönnin hetkeksi, jotta näen mitä kasvoille tapahtuu. Ei oo kivaa ku naama on ku teinin. Samaten vähennän viljoja, jos sekin vaikuttais positiivisesti. Tavoite olisi noin kuukausi elellä suhteellisen kiltisti. Työpaikan pikkujouluissa lipsun, mutta sitten taas normiin! :P
Omenaa mikroon. Lisäksi sokeria, jadea, hilloa ja kanelia! NAM!! :P
 
 
Jos jollakulla on vinkkejä naaman saamiseksi paremmaksi, niin otan innolla vastaan! ;)
ps. Minua lähestyttiin sähköpostitse ja toki kun samalla alalla ollaan niin autan. J
Vierumäen opiskelijat pyysivät apua! Jos liikunta-ala kiinnostaa, niin lisätietoa löytyy -> -> ->

TÄÄLTÄ

Terkuin

-Ilona-
 
 
 
 
 
 
 


 

 

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3