Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 17. marraskuuta 2014

Pt-päivät Tampereella ja the kuntotsekki


Moikka! Olipas mukava viikonloppu ja lauantai Tampereella. Pääsin olkapää-rintaryhmään ja voin sanoa, että osui ja upposi! Mun kädet oli ihan poikki koko päivän ja täytyy sanoa että Pt  Bettina, joka voitti nyt syksyllä SM kultaa Body Fitneksessä  ohjeisti mulle aivan loistavasti takaolkapäiden oikeaoppista tekotyyliä! J

Mitäs muuta lauantaihin kuului? J

Nyt se on viimeinkin ohi eli pelottava kuntotsekki ja kyllä täytyy sanoa, että jännitti ihan älyttömästi. :O Tosi omituista varsinkin kun oon hierojakoulun käynyt ja siellä pörrättiin jatkuvasti vähissä vaatteissa. Tietysti tilanne oli eri ja se tunne kun sua syynätään läpi on omituinen. Mutta nyt tiedän sen tunteen mikä monelle lajia harrastavalle tulee eli riittämättömyyden tunne. Asia jonka kanssa mun täytyy nyt heti tässä paikassa oppia elämään on se etten mä oikeesti voi koskaan olla valmis ja aina on korjattavaa koskien tätä lajia. Jos mä en rakasta itseäni tässä ja nyt, niin ei se rakkaus tule myöhemminkään, sillä kuten sanoin valmentaja ei tule koskaan sanomaan että ”Ilona nyt ei tartte enää kehittää mitään, olet täydellinen”! :P Höpöhöpö! Tässä lajissa vaan täytyy oppia kestämään sitä keskeneräisyyden tunnetta ja rakastaa itseään kaiken kokoisena. ;) Muuten jossain välissä hajoo pää..

Mitäs sitten tapahtui Fitfarmin toimistolla? Siellä odotettiin parin tyttösen kanssa huoneeseen pääsyä ja kun mun vuoro koitti, paikalla oli Fitfarmin kisavalmentajat Jari”Bull”Mentula ja Samuli Koutajoki plus yks pt josta kaavaillaan valmentajaa.  Esittelin itseni ja lajin missä haluaisin kilpailla ja sit vaatteet pois ja eri asentoihin. En osaa poseerata, joten parhaani vaan yritin möllöttää :D .  Tuomio on se ettei vuonna 2015 mulle tapahdu mitään eli aikaisintaan kisat 2016. Mentulan mielestä voisin kisata aluksi Body Fitneksessä, koska Women’s Physique vaatii niiiiiin monta vuotta treenausta, mutta edelleen ei mitään päätöksiä tehty.  Selässä oli yllättävän paljon lihasta (kuulemma). Kädet ja jalat tarttee lisää. Ei sen kummempaa.                 Samalla jatketaan eli töitä on tehtävä kovasti. Samuli kyseli mun baarireissuista mikä teki tilanteesta entistä hämmentävämmän!  ;)  Kaikenkaikkiaan kuntotsekki Tampereella oli positiivinen kokemus ja antoi mulle rutkasti motivaatiota lisää. Mä haluan oikeesti kehittyä ja kasvaa, joten saakeli nyt nuo ruuat menee vaikka väkisin mun naamasta alas!!! NIH!!!!!!

Pt-päivillä pääsin muuten taas tapaamaan ihqun Aijan, jonka blogi löytyy TÄÄLTÄ! <3 Kiitos vaan treeniseurasta. Nähään kuule joskus paremmalla ajalla, niin päästään jutskaileen enemmän! ;)


 

4 kommenttia:

  1. No mutta, onpas siihen kuvaa päässyt iloisia nuoria naisia. :-)

    Hyvältä näyttää jo nyt ja mitä meistä vielä tuleekaan, ei malta odottaa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän pitää joskus ottaa bikinikuva yhdessä! ;)

      Poista
  2. Ja voisin tulla joskus sinne treenaa yhdessä ja käytäis samalla syömässä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä, varsinkin tuo syömispuoli! Iso peukku! :D

      Poista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3