Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 7. marraskuuta 2014

Ilona Balanssissa


Heippatirallaa! J

Eilen oli Samulin kuntotsekki  ja oikein hyvin meni. Kroppa on reagoinut hyvin treenien muutokseen ja lihaa on tullut lisää. Keskivartalo tulee pikkuhiljaa perässä. ;) Siis toooosi ärsyttävää, ku se on niiin pehmee tällä hetkellä. Löysää nahkaa! ://  Mut mä tiedän, että kyllä se kiinteytyy pikkuhiljaa. Siksi mä otinkin aamuaerot mukaan, ku tiedän niiden vaikuttavan keskikroppaan positiivisesti. Mä haluun mun mahan pois saakeli. Lopullisesti! Töitä tehdään ankarasti! ;) Treeneihin ei hirveesti tehty muutoksia, sillä turha muuttaa sitä mikä toimii. Mutta entäs ne syömiset? ;)  Mun syömiset jaksaa aina huvittaa Samulia , mut eipä niistäkään ollut valittamista ku kehityn hyvää vauhtia. Musta eräskin lause oli ihana:

 ”Ilona sä näytät todella hyvältä ja ONNELLISELTA”! :D 
Sitähän minä olen. Onnellinen. <3 Välillä vituttaa suunnattomasti, mutta se on aika harvinaista näinä päivinä. :D Tunnen olevani parempi ihminen juuri nyt. :))) Ja parempaan päin ollaan menossa koko ajan...
 
Salilla again! :)
 
 

Viikon päästä on Tampereella pt-päivät ja mun täytyy marssia näyttämään kuntoa Fitfarmin valmennustiimille. Aika jänskää! Mitäköhän ne sanoo? J Eli Fitfarmin valmennustiimi Samuli Koutajoki, Jari"Bull"Mentula ja Harri ( olikohan Forsberg) pääsevät näkemään mun huiman kunnon! :P  Tosi mielenkiintoista saada palautetta muilta asian osaavilta ihmisiltä. Varsinkin mahdollinen kisa-aikataulu kiinnostaa eli milloin olisin mahdollisesti valmis kisoihin ja menestymään! ;)

Tällä hetkellä mun olo on tosi hyvä. Jatkuva kiire meinaa vaivata, mutta ei sekään pahemmin haittaa, koska mä en anna sen vaivata. Mä en ota turhia stressejä ja yritän syödä mahdollisimman oikein. Jos joskus tulee jotain ohi vedettyä (satunnaiset suklaat ym.ym.ym) , niin edelleen pysyn SO WHAT-linjalla! :D Kerran viikossa mulla onkin vapaamman syönnin päivä ja huomenna se tarkoittaa treenien jälkeen suunnistamista Pizza Raxiin ja illalla leffaa kera jäätävän karkkisäkin! :P Musta on ihanaa kun olen löytänyt itselleni lajin ja saan syödä todella vapaasti ilman sitä jatkuvaa tiukistelua mitä ennen jouduin harjoituttamaan. Kerrankin on geenit kohillaan! Ah! <3

Oikein ihanan ihanaa viikonloppua kaikille! <3 <3 <3

-Ilona-

 

Sieltä se tulee! :D

4 kommenttia:

  1. Kyllä se sieltä muokkautuu, uskot vaan itseesi. Hah, sanoo yks joka ei näe itsesään mitään muutosta vaikka painoa lähtenyt yhteensä 8kg. :D

    Mutta me ei lannistuta vaan ollaan mestareita!! Vkon päästä nähdään, kivaaa. Mihin ryhmään tuut?

    VastaaPoista
  2. Totta puhut! :D Mä tuun klo 12 ryhmään! Säki taisit olla siinä? ;)
    Kiva nähdä! :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos kiitos! :P Samat sulle! ;)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3