Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 24. lokakuuta 2014

Slowly Changes



Hieman yli viikko mennyt Samulin tapaamisesta ja fiilis on aika jees näin valmennusta ajatellen. J Mulla tais olla taas joku hetkellinen mielenhäiriö, ku olin ihan sekaisin siitä mitä haluan ja mihin olen menossa. ;)  Tapaaminen toi taas järjen mun päähän ja nyt vaan pikkuruisin askelin taplaan eteenpäin, koska kiire mulla ei ole minnekään (kiitos vaan tsempittäjille <3). Elämässä on ollut niin paljon isoja muutoksia, että  ei ihme jos pää on sekaisin. Täytyy kyllä sanoa, että luojan kiitos valmennussuhteen. Jos mun ei olis pitänyt lähettää kuvia/viikkorapsaa Samulille niin ihan satavarmasti olisin pullahtanut lähelle entisiä mittoja. Olen kuulkaas monenmonenmonen monituista kertaa lopettanut herkkujen mättämisen vain siksi, koska tiesin olevani tilivelvollinen valmentajalle ja tiesin, että ne saakelin kuntokuvat pitää lähettää! :P


Mä yritin kovasti taas esittää mahdollisuutta kisailla BF:ssä mutta edelleenkin kyse on väärästä rakenteesta. Mun luusto on liian iso ja vyötärö liian levee.. :)) Kuulemma ainoa laji missä oikeesti voin kunnolla pärjätä on Women’s Physique. Esitin huoleni isokokoisista naisista, mutta se on kuulemma illuusiota ja jos kilpailijat laitettais mun viereen, niin olisin isompi! :P En muuten olis uskonut, ku kuvia katson...  Mä oonkin stalkkaillut yhden kilpailijan Fb sivuja, eikä se tosiaan olekaan ISO! :D Hurrraaa. Ehkä sittenkin tää on mun laji?! Selvennykseni vielä mä saan tehdä ihan mitä haluan, mutta Samuli esitti mielipiteensä valmentajana. Harjoitusohjelma tukee molempia lajeja, joten asiaa ei tarvitse päättää vielä. Säätöä... Säätöä...

Ruokavaliosta ja harjoitusohjelmasta sen verran, että mulla on nyt joka toinen viikko eri ohjelma salilla eli vuorottelen kahta ohjelmaa. Ekalla viikolla keskitytään suoriin sarjoihin, pienillä toistoilla. Toisella viikolla tehdään enemmän supereita ja isommilla toistoilla. Ruokavaliossa pyrin 90% noudattamiseen kuutena päivänä ja yks päivä saa olla vapaampi! :P Sain palautetta liiallisesta säädöstä! Yllättikö?! :D

Lisähuomautuksena näin viikon jälkeen, että ei olla päästy vielä kyseiseen 90 prossan lukemaan! :D  Piiiikkuhiljaa.....

Hiljaa.. Hiljaa.. Kyllä tää tästä! J

Ihanaa viikonloppua!!!! <3

-Ilona-

8 kk takana! ;)

 

 

2 kommenttia:

  1. Minusta on ihan mahtavaa, että fitnessfysiikka saa lisää kilpailijoita! :)

    Mun on pakko kuitenkin vähän ihmetellä tuota vyötäröasiaa. Oli kyse mistä keholajista tahansa, on kapea vyötärö käytännössä "must", jos haluaa pärjätä - toki eihän leveä vyötärö kisaamista estä, mutta heikentää kokonaisuutta. Ylipäätään sirous ja ohuet nivelkohdat on aina plussaa, puhuttiin sitten body fitneksestä, fitnessfysiikasta tai ihan kehonrakennuksesta.

    Ei kannata sitä kisaamistakaan niin vakavasti ottaa ja lyödä ehdottomaksi tavoitteeksi, tärkeintä että oppii nauttimaan omasta kehostaan ja ylipäätään iloitsemaan ihanista treeneistä! :)

    Tsemppiä matkallesi! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Hyvin sanottu! ;)
    Ilona ja sirous ei kyllä kuulu samaan lauseeseen! :D
    Juu-u ei liian tosissaan... :P

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3