Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 6. lokakuuta 2014

Liikaa liikuntaa

Moiks! Tänään mulla alkoi kevennetty viikko ja todellakin tuli tarpeeseen. Ilona on nimittäin väsynyt, RIKKIPOIKKI!. Mä oon ollu liikkeessä tooooodella paljon aamusta iltaan jo monta monta viikkoa. Tuntuu, että jalkojen päällä ollaan koko ajan ja viime viikolla kroppa alkoi oireileen kunnolla ylirasituksesta.

Väsyttää!


Ensimmäinen merkki mulla on aina niskalihasten jumahtaminen ja rintarangan nivellukot. Jos kroppa on ok, saan itse lukot avattua. Nyt alkaa olemaan siinä pisteessä ettei pysty enää. Samaten niska on niin jumissa, että pään kääntäminen sattuu hitokseen. :/ Perjantaille varattuna koko kropan hieronta, mutta voipi olla että joudun huomenna jo hierottavaksi koska en halua ottaa riskiä ja tää jumitus painaa jo hermoa ja se on bad bad!!!

Toinen merkki on se etten hikoile salilla. Viime viikolla en hikoillut lähes lainkaan, vaikka yleensä olen läpimärkä hiestä. Eilenkin hiittiä tehdessä en millään saanut hikeä, vaikka kuinka yritin. Mulla oli kylmä. Oikeesti KYLMÄ! Jouduin lopettamaan kesken, koska olokin oli niin huono. Ei vaan jaksanut. Muutenkin selkätreeni meni miten meni.. :/

Kolmas merkki mulla on selittämättömät huonot olot ja mustelmat joita tulee ympäri kroppaa. Tiedätte sen olon mikä tulee kun kroppa ei ole palautunut kunnolla. Mulla on se all the time! Pienikin määrä aerobista nostaa sykettä ja saa olon etovaksi, joten tää tulee enemmän kuin tarpeeseen! :O





Mutta mutta... Kyllä tää tästä.. Nyt levätään... :))))))
 

ETTEI NYT IHAN MASENTUNEEKSI MENIS, NIIN LOPPUKEVENNYS PERJANTAILTA! :D

 Mukavaa viikkoa! :)))

-Ilona-
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3