Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 9. lokakuuta 2014

Croisantit ja suklaa peppuun

Me! :)


Zau! Täällä elellään kevyttä viikkoa sananmukaisesti! :P Mulla oli tossa hetkellinen pään naksahdus, joka tapahtui heti Samulin ohjeiden jälkeen. Tarkoitus oli syödä puhtaasti, mutta Ilonamaisesti vetäsin yhden päivän ihan persiilleen. Meillä oli erikoispäivä töissä ja kait otin sanan "erikois" ehkä LIIAN kirjaimellisesti. Aamupäivän välipalana meni pulla, syömässä käytiin Pizza Raxissa, iltapäivällä täytekakkua ja illalla vielä vaikka mitä.. Mulla oli maha niiiiiiin kipee ja ähky etten muistakaan. Ihan sikamaista ördellystä! :/ Ihan hävettää! :/  Noh! Sellasta sattuu...Nyt taas mennään nätisti (viikonloppuun asti)! :)  Lauantaina mulla onkin tuparit! :D

Lauantaina meinaan myöskin kiivetä puntarille, koska aikuisten oikeesti mä oon piiiiikkasen keränny ylimääräistä ja haluan herätellä itteeni vähän enemmän.. Vaikka kuinka hehkutin superhyvää aineenvaihduntaa, niin jossain se raja mullakin näemmä menee. :P Onneksi lihasta on myöskin tullut, joten ei tää ihan turhaa ole ollut. Varsinkin takapuoli on kerännyt mukavasti lihasta! ;) Ehkä mulle tulee vielä kunnon BOOTY! :P Hiphurraa vaan sille!
 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3