Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 26. syyskuuta 2014

Uudet suunnitelmat vol.100

Alakuvasta puuttuu hait, lohikäärmeet, pommit ja kierros maan alla! ;)



Perjantaita! :) Tässä ollaan pyöritelty ideoita suuntaan jos toiseen TAAS JÄLLEEN KERRAN!
Mä myönnän rehellisesti, et mulla ei tällä hetkellä ole ihan paras motivaatio tähän hommaan, varsinkin kun tuloksia tulee riippumatta mitä teen. :/ Ihan typerästä asiastahan mä vikisen. Pitäis osata olla onnellinen, mutta kun en osaa. Ja nyt siis puhun syömisistä, en treeneistä...

Treenit kulkee ihan superhyvin ja niistä mulla ei olekaan koskaan onnistuminen ollut kiinni. Mutta se ruokavalio blääääääääääääääh!. Mun elämä on oikeesti nyt niin sekaisin,et teen ihan perusmunauksia koko ajan. Unohtelen hiilarilähteitä kotiin, kananmunat jää jääkaappiin, unohdan ylipäätänsä eväät ym.ym. sit saatan syödä ihan liian vähän ja illalla vetää karkkiöverit. Mun elämä on yhtä juoksemista paikasta A paikkaan B ja jälleen kerran Ilona on jossain hukassa. Toki tiedän, että elämäntilanteen vuoksi mun on pakko antaa jossain periksi, koska muuten pää hajoo ja se ainoa asia on sitten se ruokavalio. Eli ohi ammutaan välillä aika pahastikin. :/ Mä yritän tällä hetkellä parhaani ja enempää en nyt vaan pysty. En jaksa. En kykene. Mua väsyttää! :( Liikaa uusia asioita elämässä ja langanpäät on ihan hukassa, yritän etsiskellä niitä.. :D


Kuva otettu elokuun 2014 alussa


Eli mitenkäs ne suunnitelmat?! Tarkoitus olisi HUOM! olisi saada lisää lihasmassaa kiristellen samalla kroppaa ja tämä on onnistunut hyvin. Samuli ei näe mua Body fitness-kisaajana, koska mun perusrakenne on kuulemma liian raskas siihen eli jos haluisin kisaamaan laji olisi edelleen Women's Physique, mutta sitä varten tarvitsen useamman vuoden kovaa työtä pärjätäkseni. Voisin pärjätä ihan ok:sti bodyssä, mutta se ei vaan sovi mun kropalle! Höh! :/ Ilona ei pääse keikistelemään korkkareissa! :P
Mun OMA tavoite on saada huikee kesän 2015 kesäkunto ja näillä näkymin se riittää mulle! :) Kisat on tähtäimessä, mutta milloin? En tiedä. Yritän nyt saada elämän kuntoon edes jotenkin..
Edellisessä kuntotsekissä sain oikein hyvää ja positiivista palautetta kropasta mikä lämmitti mieltä! :)) Vahva naikkonen kuulkaa tulossa... :P

Vinkkejä elämänhallintaan otetaan vastaan! Kiiiiitos! Mukavaa viikonloppua! :)






6 kommenttia:

  1. Kiva kun olet taas eetterissä :D

    Sitten vaan kisaamaan fysiikkaan, tosin aika paljon varmaan vaatii töitä se laji. Mutta mihis sulla kiirettä??

    Voimia arkeen ja vähän viikonloppuihinkin. ;-)

    VastaaPoista
  2. Ei mikään kiire! ;)

    Kyllä tää tästä! :P

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä Aikun ja sunkin kanssa, eihän tässä oo kiire mihinkään! Lavat ei mihinkään katoa, sä nouset sinne sitten kun oot sinne valmis! Sitä ennen nautit vaan treenistä ja elämästä! Ruokahommakin helpottaa, kun kaikki muu ympärillä helpottaa, ei pidä olla liian armoton itselleen nimim. Been there done that!

    VastaaPoista
  4. Totta ja lavat voi odottaa, vaikka hamaan ikuisuuteen asti! :P
    Eihän musta nyt tiedä! :)

    Mulla on nyt kova tsemppi päällä ruokapuolella, josko viimeinkin???! :D

    VastaaPoista
  5. Mä sain viikko sitten uuden treeniohjelman ja nyt, kun on tavoitteellinen treeniohjelma, niin toi ruokapuolikin menee taas paljon helpommin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans miettinyt, et pitäiskö pyytää uutta/ hieman erilaista ohjelmaa. Toisaalta ei viittis, ku tuo toimii niin hyvin.. Ehkä jotain pieniä muutoksia olis kiva olla, jotta motivaatio pysyy hyvänä! 😃 hmmmm.. No ens viikolla nähdään mitä tapahtuu kun nään Samulin! 😉

      Poista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3