Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 5. heinäkuuta 2014

Pitää syödä, että jaksaa



 Oi mikä kesäpäivä tänään olikaan! <3 Ja kelit senkus paranee ens viikolla! <3 <3 <3 <3

Mun mieliala on selkeesti parantunut lämmön myötä ja alan ymmärtämään asioita paljon paremmin. Tai kyllähän mä olen ne tiennyt, mutta en ole vain halunnut uskoa. Otetaanpa esimerkiksi tämä puhdas syöminen. Mulla on ollut vaikeuksia syödä oikein tässä (parin) viime kuun aikana. Välillä oon syöny liian vähän, välillä liikaa ym. Mä puhun nyt siis tosi pienistä jutuista kuten esimerkiksi olen ottanut suklaata pari palaa töissä, kun en ole kehdannut sanoa ei tai syönyt anoppilassa ruokaa vähän sinnepäin kun en taaskaan ole kehdannut sanoa EI! Pointtini siis on se ettei valmentaja OIKEESTI tiedä missä mennään, jos koko ajan itse säädän jotain. pahin virhehän mulla oli alisyöminen, mutta se on onneksi ohi! :)

Viime viikolla sisuunnuin omaan lusmuiluun ja söin puhtaasti ja huomasin ettei hiilarit riitä mulle mitenkään, koska liikun näin paljon. Varsinkin kun alan liikkumaan vielä vähän enemmän! ;) Mä laskin mun hiilarigrammat ja niitä on tullut vain 130-150g eli toooosi vähän liikkuvalle. Mä syvästi ihmettelen et miten olenkin onnistunut saamaan lihasta, vaikka hiilareita on ollut noin vähän. Sitä en ihmettele ollenkaan, et miks mä oon välillä ollu niiin väsy ja herkkuhimot ovat vaivanneet koko ajan. Olen luultavasti keikkunut ketoosin rajalla jos jonkin aikaa ja se ei oo kiva paikka olla. Sitä joko ollaan ketoosissa tai ei olla!!!! Välimaasto on nounou!!!

Laitoin Samulille taas viestiä ja nyt syön lounaalla hiilarilisää, jotta poloiset lihakseni saavat paremmin rakennusainetta. Lisäksi viikolla tulee se yksi vapaa-ateria, jolloin vedän aina kunnon mätöt! :P
Oikeesti tosi vaikeeta lisätä ruokaa. Mä oon vieläkin laihdutusmoodissa ja haluan siitä pois! :(
Tänään oli työn ja tuskan takana syödä vapaa-aterian jälkeinen iltapala, mutta mä söin sen. :D Mun on pakko itekin alkaa rikkomaan näitä mun totuttuja kaavoja, jos haluan kehittyä ja lopettaa laihduttaminen. Sanoista tekoihin! ;) Samaten olen sitoutunut noudattamaan ruokavaliota pilkulleen loppuvalmennuksen ajan, koska haluan nähdä mitä tapahtuu omassa olotilassani ja kropassani! :) Opettelen siis ihan uuden tavan elää ja olla! :)))  Ei kikkailuja, ei säätöä!!! :)))) Puhdasta bodyruokaa plus se vapaa-ateria!

 Ai kauheeta mitä mä oikein puhun! ;)

Tsekatkaas missä tänään söin mun vapaa-aterian joka oli valtava mättö. Hampparia, karkkia, suklaata, mutakakkua, jädeä.. Törkeesti ruokaa.. :P




Meiän taloyhtiön terassi! <3 Grillailtiin! ;)




Mud Cake ja Ben&Jerry´s jäätelö= Heaven!
 Jatkellaas kuulkaas etiäpäin! :)

-Ilona-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3