Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 12. heinäkuuta 2014

Mä oon niiiiin lomalla!






Viimeinkin. LOMA! ÄHKY! HIRVEE ÄHKY! Ihan Ilonamaista! :D

Viimeinen työpäivä alkoi reippaalla aamulenkillä, jatkui töissä rennosti auringossa ja loppuun vielä etureidet ja pohkeet salilla. Siitä oli oikein hyvä aloittaa. Siitä sit autolla hurautettiin about viis tuntii putkeen parilla pissatauolla ja nyt lökötellään ja lomaillaan! Pääsin mussukan luo! Äitillä oli jo ikävä! 

Me ollaan nyt täällä Pohojois-Pohojanmaalla mun äitin ja isän luona! Mikäs sen parempi loman aloitus kun vapaa-ateria. :) Mä en vaan ikinä opi. Aina syön itteni ihan ähkypönkeröksi ja sit loppupäivän syömiset pikkasen kusee, ku en vaan pysty syömään väkisin. Samuli ottaa multa kohta tän pois, jos mä en saa itteeni ruotuun! :O Ohje oli nimittäin, et vapaa-ateria tulee ylimääräisenä kaiken muun päälle, mut mä en vaan oo pystynyt  ku kerran syömään oikein! (Enpä ihmettele, ku syön niin paljon vapaa-aterioilla)   :)))

Tänään oli taas kunnon setit. Koko viikon mä oon himoinnu makaroonilaatikkoa ja piimää, joten sitä oli tehtävä ja ihan älyttömän juustoinen vielä omnomnom... Sit tehtiin lisäksi täytettyjä patonkeja ja hyvä salaatti. Jälkkäriksi oli jätskii, sipsii,karkkia,jogurttihedelmiä,suklaata,keksii.... Ihan jäätävä määrä pusseja ja purnukoita ja ai niin mun piti saada riisikakkuja suklaalevitteellä ja banaanilla. :D Mä en siis syö mitään ihan törkeen jäätävää määrää (paljon juu), mut mun täytyy saada eri makuja mahdollisimman paljon, ku se mun perusruoka on aika samanmakuista, vaikka hyvää onkin!

Sain myös luvan juoda vapaa-aterialla viiniä lasin tai kaksi, mutta se ei oikein maistunut. Jätin juomatta, mikä tais olla eka kerta pitkään pitkään aikaan! :O Taisin saada laivalla alkosta hetkeksi tarpeekseni! ;) Ihmeitäkin siis tapahtuu, Ilona kieltäytyy viinasta!

Se näissä lauantaissa on siistii, et lihakset piirtyy ihan eri tavalla esiin.. Esim.tänään mä sain hetkeksi vatsalihakset, joista otin teille kuvatodisteenkin. Samaten suonet tulee esiin ja jotkut lihakset menee pumppiin ihan törkeesti.. Treenitehot oli ainaskin viime viikolla todella hyvät ja samaa toivon myös ensi viikolle, sillä treenimäärät lisääntyy nyt lomalla. Mä otan loppuspurtin. :D Torsaina 31.7 on kuntotsekki, jossa nyt viimeinkin katsotaan miltä mä näytän ja mietitään jatkoja. Jee, pääsen keikistelemään! O___o

Treenimäärien lisääminen oli mun idea, koska nyt lomalla työt jää pois niin mulla on virtaa vaikka mihin. Haluan käyttää ajan tehokkaasti hyväkseni ja kehittyä ilman työhuolia ja vähiä yöunia! :) ihana loma tulossa!!! Samaten aion viettää aikaa perheen kanssa mahdollisimman paljon, joten tekeminen ei varmasti kesken lopu unohtamatta ystäviä!

Samuli vaan naureskeli,ku mä sanoin treenaavani kunnolla lomalla. Mut jos kulkee niin se on täysin ok!:) Meillä alkaa selkeesti löytymään yhteinen sävel näissä jutuissa ja mua ei enää ahista ollenkaan. Tietysti lomalla on vaikutusta, mut syömisetkin on menny oikeen hyvin. Hiilareitten lisäämisen jälkeen olen ollut ihan eri ihminen. Very nice! Varsinkin aviomiehelle kelle olen kiukutellut aikasta paljon.






Huomenna onkin sit lepopäivä ja me lähetään Kalajoelle, joten rantakuvaa tulossa! :P JEEEEE!!!

Moidoooooooo!!!!

-Ilona-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3