Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Höpölepopäivä



Heippistä vaan!

Kalajoen reissu jäi tekemättä, ku sää ei ollutkaan tänään kovin aurinkoinen. Päätettiin ottaa tämä päivän levon kannalta, koska mullakin on virallinen lepopäivä. :) Me oltiin täällä pari päivää ihan keskenään kissavahteina, niin on ollu tosi kivaa. Ollaan saatu leikkiä omakotitaloelämää...


Hoitokisu Fidel!


Trampoliinilla leikkiminen on loistavaa liikuntaa
 Päätettiin suunnistaa Kärkkäiselle eli paikalliseen shoppailumekkaan, joka läytyy myös Lahesta!
 Huom! Huom! Kärkkäinen on täältä lähtöisin! 
Mun syömiset tökki jo aamusta lähtien. Normiruokailuun paluu oli taas vaikeeta. Mua ei yhtään auttanut se, että ostettiin Inskulle pehmis.





Mulle iski ihan törkee jätskihimo ja siinä sitten tein toooooosi järkevän ratkaisun, korvasin maitorahkan jädellä.... Jos mä olisin ollut fiksu, niin olisin syönyt myös sen rahkan MUTTA...
Enpä syönyt, koska ajatelin kalori on kalori. Mä en ymmärrä miten onnistun jekuttamaan itteeni jatkuvasti, vaikka tiedän toisin. Mä oon välillä ihan aivoton!!!! Mites siinä kävi? Hyvin? Pah ja pyh! Nälkähän mulle tuli ja sit suuhun eksyi eilisiä herkkuja jonkin verran kunnes nykäisin itestäni niska-perseotteen ja söin kunnon ruokaa. Onnistuin siis ekaa kertaa lopettamaan ajoissa. Hurrraaaa!
Jokatapauksessa ei menny taas ihan putkeen.. Paska!!!!





Mä tiesin jo tässä vaiheessa et UPS!


 Mä näemmä toistan samoja virheitä over and over again. Ekaksi syön vapaa-aterialla ihan liikaa, sit jätän ruokia syömättä ja seuraavana päivänä herkkuhimo yltyy ja mä syön taas semisti ohi. SAAKELI! Tää onkin aika vaikeeta, ku ei olleskaan tiedä niitä omia rajoja. Eli matkalla ollaan vapaa-aterioiden loppumiseen.... :O   NOUUUUUU!!!! En haluuu... Mä otan tänkin nyt oppimisprosessina... Mun tyyli on nyt vaan mokailla, oppia kantapään kautta. Ei saa olla liian ilkeä itteään kohtaan. Edelleenkin syön 90%:sti oikein niin onhan se helkatinmoinen parannus alkuvuoteen. Jotain kiitosta edes itselle! :D
No mutta ens lauantaina olen fiksumpi, koska mulla on pt-päivät Tampereella ja nään Aikun, jonka blogin löydät TÄÄLTÄ!  Aikku on myöskin Fitfarmin valmennuksessa ja me mennään treenin jälkeen syömään ja hei Aikku mä odotan jotain järjen sanoja sulta, et saan jotain rotia tähän hommaan.. :D

Toisaalta onhan tää mun käyttäytyminen hyvin inhimillistä, sillä en mä oo koskaan oikeen osannu syödä normaalisti. Nyt ku mulla on ns. lupa, niin ei ihme et karkaa lapasesta. Mulla on kova luotto itteeni, et kun aika kuluu niin tääkin homma normalisoituu! :))
Jotain hyvää tässäkin on nimittäin treenit on kulkenu sikahyvin ja painot noussu ennätyslukemiin joissain liikkeissä.


Hoidin huonoa omaatuntoa kevyellä tunnin kävelyllä miekkosen kanssa.On se vaan niin hyvä tukija! KIITOS! :))

Helpotti jomottavaa päätä ja möyrivää massua kummasti. Huomenna alkaa uusi treeniviikko ja tää lähtee aamulenksalle myrkynvihreellä jobolla! :))

 Liikunnallista viikkoa!!!!! Alla mun uus treeniväline! :D Haba tykkää! :P



-Ilona-



4 kommenttia:

  1. Älä nyt kauhian järkeviä odota kuulevasi, saattaa olla ettet edes pidä siitä mitä sanoisin ;-)

    Täällä kans menee jädeä, melkein päivittäin (kääk), mutta kesä on vaan kerran vuodessa joten kohta sen saa taas lopetettua (olisikin niin helppoa) Toisiamme tukien eteenpäin :D

    VastaaPoista
  2. :D Niiiiiiin.... :) Olishan se vallan tylsää syödä listan mukaan jokaikinen päivä, ku kuitenkin on loma eikä mun projekti kaadu yhteen tai kahteen jädeen... Mä otan nyt tämän pienenä tasannevaiheena, jotta jaksan taas syksyllä tätä "kehonrakennusta", koska lihaksen kasvattaminen ei oo helppoo ja siihen vaaditan pitkää pinnaa ja ruokavalion pitää tukea projektia. Tiedät kyllä! :D

    Se vaan on kurjaa, että mun maha ei tykkää ollenkaan näistä lipsumisista.. Olin eilen ilmapallo. Tosi järkevää syödä tavallista jätskiä, ku muuten syön laktoosittomasti! :O

    Tänään alkoi uusi viikko oikein mukavasti aamulenkillä. Arkipäivät meneekin helposti rutiinilla. Kohta salille! =) Hurraaa!!

    VastaaPoista
  3. Minäkin syön jäätelön soijaversiona, muuten ei maha kestä. Onneks ei kohta tarvi syödä sitäkään jos pakastin hajoaa. Jotain positiivista sentään siinäkin asiassa :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3