Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Fitfarmin pt-päivät Tampereella 19.7.14

Hellurei ja hellät tunteet! :P

Nyt on kuulkaas tulossa sellasta kuvatykitystä,et oksat pois. :D Ilona ja Aikku valloittivat Tampereen rytinällä. Hurraaa! Oli kuulkaas todella voimaannuttava ja mahtava reissu. Minä olen aina kannattanut vertaistukea työssäni ja eilen sain taas itsekin muistutuksen siitä kuinka mahtava juttu se onkaan. Se on vaan niin kivaa, ku saman intressin omaavat ihmiset kerätään yhteen ja päästään juttelemaan asioista niiden oikeilla nimillä. Koska niin se on ettei kukaan ihminen, joka ei käy tätä samaa läpi voi mitenkään täysin ymmärtää mitä ajattelen ja tunnen. Onhan se niin ettei samoja asioita läpikäyvä koe asioita tismalleen samalla tasolla, mutta läheltä liippaa aika monesti. Mä sain tosi paljon uutta motivaatiota jatkoon ja ehkä jopa pienen aavistuksen siitä mitä teen syksymmällä! ;) Mutta... Mutta.. Palataanpas päivään ja mikäs päivää parhaiten kuvaa on valokuvat. ;) :P

Aamulla pakkasin auton eli kannoin yhden kassin etupenkille ja lähdin matkaan. Kuten alla oleva kuva kertoo fiilis oli loistava!!!! :D

 Tampereelle päästyäni pyörin pikkasen ympyrää ja saatoin jopa ajaa ykssuuntasta väärään suuntaan kunnes sain auton ja itseni turvallisesti parkkiin. Aika oli jo kortilla, joten nopeesti Wolfille vaihtaan vaatteet.
Bongasin Aikun ja osallistuttiin käsi-ryhmään missä tehtiin haukkareita ja ojentajia. Liikkeitä oli kahdeksan ja kuinkahan monta kierrosta me veivattiin  liikkeitä?! Kolme tai neljä!? Menin ihan sekaisin, ku hapotti niin paljon.. Liikkeen tekoaika oli aina eri ja tekotapa vaihteli. Lopputulema oli jäätävä treeni ja pumppi! ;) Mä olin ihan tohkeissani..

Haba kasvaa kohisten! ;)

Kiitos muuten Sadulle, joka otti oikein hyviä kuvia meiän treenistä. :)



Taas huomasi kuinka "kujalla"sitä onkaan teknisesti liikkeiden kanssa. Mä oon luullut, et tekniikka on ihan ok, mutta eipä se olekaan. Asentovirheitä oli tosi paljon, mutta nyt ainakin tiedän mitä korjata. :) Varsinkin epäkkäät mulla ylikuormittuu jatkuvasti, niin pitääpä alkaa seuraamaan vähän tarkemmin omia tekniikoita.
Moni saattaa ajatella, et tuleepa kalliiksi nuo pt-päivät,ku pitää mennä Tampereelle asti,mutta just tuo tekniikkaopastus ja vertaistuki on se juttu miks sinne jaksaa/haluaa mennä! Ei se auta veivata väärällä tekniikalla viis kertaa viikossa salilla. Parempi oppia heti tekemään oikein, niin säästytään vammoilta ja kehityksen junnaamisilta. ;)

Treenin jälkeen olikin sit aika ottaa pari yhteisposea Aikun kanssa! ;)




Jaaaaaaa sit suihkuun ja pikaset shoppailut. Mukaan tarttui mm.tämä ihaaaana ihaana kastike... Ja täytyy sanoa, että aivan ihanaa tököttiä! :P Mun uus intohimo ja rakkaus! Se maistuu ihan aidolle! <3 <3 <3

Taivaallisen hyvää!!! :P




Palataanpas takaisin eiliseen. Kuten näette toi kastike sekoitti mut ihan täysin! :)

Shoppailun jälkeen mentiin syömään Fitwokkiin. Juu ei punnattu ruokia! ;) Se oli mun vapaa-ateria ja päälle pussillinen karkkia! NAM! Ja hei Aikkuuuu!!!! Mä oon edelleenkin järkyttynyt ettet sä syö karkkia! :P

Ruoka oli aivan erinomaista ja hei!!! Vapaa-ateria pysyi lapasessa. Kerrankin söin kaikki päivän ruuat ja illalla oli jopa nälkä. Hyvä minä! :) Tästä se kuulkaa lähtee, täysin listassa pysyminen (tai no melkein)! Ruokailun jälkeen tulikin kiire autolle (parkkiaika loppumassa) ja hyvästelin Aikkusen iloisin mielin! Ennen sitä saateltiin toisia Tampereen keskustaa edestakaisin! ;)  Kuppi kahvia ja kotiin. Muuta ei tarvittu. Olipahan loisto reissu ja loisto seura! Ilona kiittää ja kumartaa! :D


Omnomnom!!!







Kuvaa taas hyvin mun elämää.. Ukkospilvien reunalla pilkistää aurinko! <3


Tällä hetkellä mä oon vaan niiiiiiiiiiiin onnellinen etten voi sanoin kuvata!!!! PusPus ja ihquu viikkoo! <3

-Ilona-












4 kommenttia:

  1. Kiitos itsellesi, oli todella ihana päivä. Ehdottomasti otetaan uusiksi joskus :D

    VastaaPoista
  2. KYLLÄ! ;)

    Katsellaan mitä Samulin tapaaminen tuo tullessaan! :D

    VastaaPoista
  3. Tuo mitä tuo niin aina pääsee Lahteen tai Helsinkiin käymään :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3