Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Back to Business

Heipsan! :) Aikamoista härdelliä on ollut melkein viikko. Treenien ja syömisten puolesta pipo ei enää kiristä. Hallelujaa viimeinkin!!! :D Treenit ovat menneet ihan nappiin syömiset hmmmm...öööööööööö...... hieman takellellen, mutta kroppa on sitä tarvinnutkin. :) Ihanaa syödä ilman huonoa omaatuntoa!!!

Viime torstaina olin asiakkaiden kanssa korkeasaaressa josa lounas koostui mm. hamppariateriasta ja karkkipussista. Välipalaksi meni kahvi ja kakkutikkari.Tuliko morkkis? Ei tippaakaan! :D Ähmimisen jälkeen osallistuin illalla Fitfarmin pt:n vetämään ulkotreenin ja ai että ku jalka tuntui kevyeltä ja treeni kulki. Hiilarivarastot sopivasti täynnä. Samaten perjantain jalkatreeni kulki kuin unelma! :) Mitäs luulette? Oliko tuosta ähmimisestä pitkässä juoksussa mitään haittaa? ;)


Lauantaina lähdin sitten tyttöporukan kanssa laivalle ja kävin moikkaamassa siskoa. Laivareissu oli totaalinollaus mulle, AIVAN LOISTAVA REISSU! :)))) Syömiset ja juomiset eivät todellakaan menneet listan mukaan ja se teki niiiiiiiin hyvää pääkopalle! :))) Aamupalaksi meni Hesburgerateria, päivälliseksi pizzaa, välipalaksi suklaata ja karkkia naminam!!! Plus paljoooooon muutakin mitä ei terveyspainotteisessa blogissa mainita (juup alkomahoolia meni "vähän")... ;)
Tän viikon treenit on taas kulkeneet helkkarin hyvin ja musta tuntuu, et lihaakin on tullut lisää! :) Fiilis on loistava!

Miinuksena tän päivän episodi salilla. Sain kuulla kuinka mun syömisistä ollaan juoruttu valmentajalle eli siitä,että olen syönyt hampparin! :O WTF? Mä olin ihan et täh? MIKSI? KETÄ KIINNOSTAA? Ihan pihalla. Äimistynyt! Lopulta mua alkoi vaan vituttaa ihan suunnattomasti. Miksi ketään kiinnostaa mun syömiset. Eikö se oo täysin mun oma asia mitä syön. Tää on mun elämä ja mä maksan ite tästä!!! Mitä välii, vaikka söisinkin sen hampparin, siis sulle??? Jos sinä, joka kerroit asiasta luet tätä EI KIITOS ENÄÄ NÄITÄ JUTTUJA!!!  Ö____Ö

Kiinnostais vaan tietää mikä ihmisen ajaa tähän?! :/ 


Ok! Se siitä! :) Palataas viikon kuviin:
Aamupalaa ennen laivalle lähtöö! Joo keskellä on suklaata! :)


Lounas ;) Oikeesti SE OLI LOUNAS! ::P

Siskon luona piti bodailla! :) Muffinssi menny suoraan olkapäihin! ;)

Sisko kokkaili! ;)

Jätti brownie! :P

Laiva LOOK! :)
  
Treenien ja syömisten suhteen mulla on aivan loistofiilis! :D Olen saanut syömisiin mielekkäitä juttuja lisää  ja ne tuntuvat omilta! :) Luotto valmentajaan on vahva.Samuli on tosi hauska ja rento tyyppi. Olen todella luottavainen tulevaisuuden suhteen! :)

Ihquu viikkoo ja Nallehali kaikille (inside joke)! :D

-Ilona-

2 kommenttia:

  1. Hei! Hienoa, että olet nauttinut elämästä. Laivalla on mukavaa, kun pääsee omista ympyröistä pois, ja herkuttelee (ilman huonoa omaatuntoa). Siellä itsekin tuossa juuri käyneenä. :-)

    Ja mitä tulee tuohon, että joku juoruaa sinun syömisistä, ihme juttuja... Mitähän se muille kuuluu? Sinä teet juuri niin kuin sinä haluat! Tsemppiä treeniin!

    http://liikunnaniloa1.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Moikka Oman Lainen! :)

    Herkuttelu on kyllä joskus tooooosi jeees. Pääkoppa kiittää! ;)

    Juoruilu on kurjaa. Mä en vaan tykkää, ku musta puhutaan. En tiedä taustoja asialle, joten turha sitä on enää miettiä. Tänään on paljon parempi fiilis asian suhteen! :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3