Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 3. heinäkuuta 2014

Arvostelua, arvostelua, arvostelua


 

Tää taitaa olla mulle nykyään ihan normimeininkiä, et ekaks on kivaa ja sit tiputetaan taas maankamaralle! :)

Tänään musta käytettiin eräässä lauseessa sanamuotoa kuihtunut! Ja taas Ilona oli huuli pyöreenä ja WTF puhekuplassa! Minä. Kuihtunut. Ei ihan ekana tullut mieleen! :P  Samalla sain kuulla muitakin ei niin kivoja-asioita. :/  Tämä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta eikä varmasti viimeinen. Miksi ihmiset saavat arvostella minua jatkuvasti? Saako ylipainoisia arvostella kun he syövät jotain ei niin terveellistä. EI SAA. Minua saa arvostella, jos syön omia ruokiani. :/

Minun päähäni ei vaan mitenkään mahdu se, että elämäntapani on jotenkin vinksallaan. No juu myönnän. Pikkasen käytiin väärässä osoitteessa, mutta sieltä palattiin jo takaisin. Sitäpaitsi normiväestö, mikä se nyt onkaan(?!) saa syödä ihan mitä vaan miten vain ja se on ihan ok.

Mutta koska minä teen näin ja syön tolleen niin tietysti olen syömishäiriöinen!!!!!  Niinpä niin. Miksi tätä pidetään niin vääränä? Mä en vaan tajua (taaskaan) MIKSI? MIKSI? MIKSI? Jos joku lukee tätä ja pitää tätä lajia ihan kipeenä, niin ole hyvä ja jätä kommentti! Mä lupaan julkaista sen! ;)

KYLLÄ, minä punnitsen ruokani. KYLLÄ minä syön tiettyina ruoka-aikoina ja KYLLÄ minun ruoka-aineeni ovat jokseenkin rajalliset, mutta mikä siitä tekee syömishäiriökäyttäytymistä?? Minun tavoitteeni on tällä hetkellä saada lihasta lisää ja rasvaprosenttia alas. AINOA keino on syödä puhtaasti.
Noh! Ehkä tai melko varmasti lähes puhtaasti riittäis, mutta mulle ainaskin tulee suolisto-ongelmat takaisin jos liikaa lipsun! :( Eli nyt tilanne on huonontuneen vatsan kanssa se ettei lipsuta. Mulla on se yks vapaa-ateria, jonka halutessani saan syödä.. Muuta en nyt kaipaakaan...

Pistin tänään Samulille asiasta avautumisviestin ja sain tosi ihanan ja kannustavan viestin takaisin. Nyt vasta näkee kuinka se valmentajan tuki on tärkeetä. Aika hassua, että vasta loppumetreillä tajusin tämän! :O
Hurrrraaa!!

Moikkatimoi!!!!

-Ilona-




"Syömishäiriöisen" Päivällinen

Piti lähtee lenkille viilentymään! :P







4 kommenttia:

  1. Mä olen nyt aivan järkyttynyt!!! Sun käsistä ja jaloista, miten upeeeeeeet!!! Todella hyvää työtä olet tehnyt. Nyt jätä arvostelijat omaan onneensa, he eivät ansaitse sulta edes ajatusta, saati sitten kiukkua tai raivoa. Turhaan hukkaat energiaasi moisiin tyyppeihin!!

    Pian nähdään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Aikku! <3 :D Sun kommentti tuntuu ihan älyttömän hyvältä! :)))

      En yleensä murehtis tuollaista, mutta sattuneesta syystä olen ollut hieman herkkis! :/ No, mutta parempaan päin ollaan menossa! :)))

      Poista
  2. Etkö sä voi vaan sanoa suoraan arvostelijoillw että susta tuntuu okävältä tuollainen. Yleensä suora puhe ja asioiden selvittäminen auttaa omaan oloon kun et jupisee vai muille sitä. Oon sen meinaan itse vasta oppinut ennen vain ärsyynnyin ja pidim asiat mielessäni ja jupisin nyt oon opetellut ottamaan aaiat suoraan puheekdi. Joskus se onnistuu, joskus ei...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on, mutta muhun kohdistunut arvostelu ei aina ole suoraa. Vasta jälkikäteen mietin, et mitä ihmettä tuo tarkoitti? Ihmiset osaavat olla hyvinkin kettuja! :) Ja minä nyt vain olen sellainen mietiskelijä ja pohtija! :O
      Ihan liikaakin.... :D

      Minä olen kans aina ollut sellainen etten osaa kaikkia asioita ottaa puheeksi. Varmaankin pelkään yhteydenottoa ja kuten olen sanonut niin mulla on ollut aika paha mieli monesta syystä, niin ei vaan ole jaksanut!!!

      Lupaan, että ensi kerralla en tee samaa virhettä ja otan asian heti puheeksi! :)

      Kiitos kommentista ja loistavaa heinäkuuta! :)

      Poista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3