Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 5. kesäkuuta 2014

Tankkauspäivää

Heij! Nyt on sen verran kiirus, et laitan vaan kuvina osan päivän syömisistä. Aloitin jo eilen tankkaamisen,ku olo oli niin väsynyt ja huonovointinen,et pelkäsin koulutusviikonlopun menevän pieleen. Noh! Homma ei oo ihan putkeen menny ja suuhun on eksynyt paljon muutakin kuin mitä ohjeessa on lukenut. Yllättäen mulla on ollut ihan pohjaton nälkä, eikä mikään tuntunut riittävän! :/  Eli herkkujakin on menny ihan mukavasti...
Miehellekin valitin ettei nää mun tankkauspäivät taida koskaan onnistua 100%:sti oikein.. :P

MUTTA...Tulokset ovat olleet mullistavia. :D Mun lihakset on kasvaneet ihan silmissä ja haukkaritkin oli eilen niin pinkeet,et kipeetä teki. :O Oon tainnu sit tarvita tätä hiilarimäsäytystä. Kroppakin tiivistyi huomattavasti ja mulle piirtyi oikein vatsalihakset vähäksi aikaa. kuten kuvista näätte...

Eli tuossa ei nyt ole kaikki ruoka.. Söin paaaaljon enemmän,mut jotain edes....




"Kehoilua"

Lihakset alkoi mukavasti piirtymään esiin..

Kaulassa alkoi suonet pullottaa! :O


Tässä onkin mennyt kaksi päivää kotona sairasta lasta hoitaen. Mitään en oo tehny paitsi yhden hieronnan! Huomenna töihin ja sit auto kohti Turkua! :)

Jeeeeee huomenna on perjantai! ;)

-Ilona-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3