Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Kevyt viikko ja kipeys


Ei tarttenu treeneistä lintsata,ku tulin kipeeksi. :/  Olin jo eilen kipeenä töissä, mutta tänään en enää viittinyt mennä. "Fuck this shit" oli päälimmäisenä aamulla mielessä.

Työnantaja voikin sitten miettiä oliko järkevä päätös,kun ei antanut mun ottaa kahvakuulaohjaajakoulutuksen tunteja työajalle?? Mä arvasin, et tuun kipeeksi,ku reissu oli niin saakelin raskas. :/ No turha tässä on kiukutella kellekään. Mun päätös se oli lähtee sinne. Ärsyttää vaan,ku haluaa olla hyvä ammatissaan, maksaa kalliin koulutuksen ja menee sinne omalla ajalla ja sit palkaksi valitetaan kun tulee kipeeksi!!! Ärrrrrr! 

Treeneistä olen luonnollisesti pitänyt totaalilepoa ja meinaankin pysyä samalla tiellä jatkossakin. Enpä tiedä menenkö edes viikonloppuna salille vai pidänkö ihan totaalitauon ja maanantaina taas innokkaana pumppailemaan! :) Katsellaan..

Syömiset lähti taas rullaamaan normaalisti  ilman ongelmia ja viikonloppuna tuleekin 4 kk:n päivitys, et missä mennään. Mä yritän tässä nyt ottaa rennomman otteen tähän elämiseen ettei ajatukset muodostu liian yksipuoliseksi. Viikottainen vapaa-ateria auttaa tässä aika paljon ja tieto siitä onkin saanu mun herkkuhimot yhtäkkiä aisoihin. Nyt ei ole tehnyt mieli mitään ylimääräistä, mikä on tosi omituista.

Viikonloppuna meinaan ottaa mittoja (myös punnita), niin näen osiimoilleen sen missä nyt mennään! :D 

Nyt mä lähden päikkäreille! ;)

-Ilona-







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3