Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

maanantai 9. kesäkuuta 2014

Spartanin kahvakuulaohjaajakoulutus Day 2

Hieman jälessä tullaan, eikä mulla oo mitään ihmeellistä lisättävää paitsi mä oon ihan poikki viikonlopusta.
Eilinen meni samalla kaavalla, mut nesteet jäi ihan liian vähälle. Tänään onkin iskenyt nestehukan oireet. :/
Tulin illalla kotiin puol ysin aikaan ja yö meni taas toooosi huonosti. Hikoillessa ja pyöriessä.
Parit kuvat sain muistoksi päivästä...


40 kg etuheilautuksella ;) Meni myös 48 kg.

Perus poseee!
Uus paita! Ihana! <3

Kouluttaja Antti Nurmi. Ei se oikeesti oo noin pieni. Mä seison etualalla,niin kuvakulma hämää! :P



Nyt tässä venaillaan tulleeko vatsatauti. Eilen nimittäin yks tyttö tuli koulutukseen vatsataudissa. :O Mä en ymmärrä miks sitä ei poistettu sieltä. Nyt sormet ristiin, et terveenä pysytään! :)))
Huomenna pitäis mennä tekeen jalkoja. Saa nähdä lintsaanko ekaa kertaa treeneistä! O___o



-Ilona-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3