Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 21. kesäkuuta 2014

Juhannusta, jäätelöö jajaja jalkatreeniä

Hellou! Oikein ihanaa juhannusta kaikille! :))))

Täällä on ollut oikein mukava keskikesän juhla. Torstaina selkätreenin jälkeen päätettiin (extempore) kaverin kanssa lähtä hieman ulos. :P Aij, että teki hyvää poiketa edes hieman tutuista ja turvallisista rutiineista. Olin kuskina, joten aika kiltisti olin. :) Huomasin illan aikana, että tietyt sosiaaliset piirit ovat jääneet valitettavasti mun nykyelämän ulkopuolelle. En mä kyllä jaksaiskaan riekkua joka viikonloppu Lahden yössä, mutta kyllä se edes joskus on kivaa. Mä tykkään tanssiaki ihan älyttömästi!

Ylipäätänsä pitäis alkaa käymään enemmän ulkona kahvittelemassa, leffoissa, syömässä ym. Tosi tylsää vaan treenata, käydä töissä, treenata, siivota, treenata. Blääh!!! Mä lupaan laajentaa mun ympyröitä edes hieman... :P  Tai sit mulle on iskenyt kesävilli!



 Perjantaina oli lievästi väsy päivä. :P Käytiin kävelemässä useempaan otteeseen ja ihastelemassa kokkoa! Illalla klo 21.00 katseltiin palavaa juhannuskokkoa auringon laskiessa. :) Perjantaihin kuului myös vapaata syömistä eli pizzaa, suklaata, lakua,sipsiä, jädeä ja mutakakkua! Namia! :P Olin taas perinteisesti, niin ähkyssä etten voinut hengittää!

Kaakku! :P


Tänään vetäisin yhden salikaverin kans parin tunnin jalkatreenin, jonka jälkeen piti saada taas mutakakkua! (En voinut vastustaa, ku se vaan on niin hyvää) :D
Suosittelen muuten treenaamaan joskus kaverin kanssa ns.eri ohjelmalla. Lihas saa uutta ärsykettä. Lisäbonuksena kuvat! :)
Sumokyykky!



Kaikenkaikkiaan rauhallinen ja hyvin erilainen juhannus. Kovasti olen pohtinut jatkoja eli mitäs syksyllä tapahtuu. Mä en oo enää varma, et pystynko noudattamaan syksyllä näin kurinalaista syömistä tai HALUANKO edes!  Toisaalta mä haluan päästä tiettyyn kuntoon, niin se voi olla pakko.

Edelleenkin mun motivaatiota syö se kun en syö enää 100 prossasen puhtaasti,niin nyt tuloksia tulee paljon paremmin! :O Sit helposti tulee sellanen hälläväliä fiilis. Äh! En mä tiedä. Vaikeeta tää joskus on! :P

Tässä on paljon muitakin asioita mitkä vie mun henkisiä voimavaroja aika paljon, niin ehkä siks olo on välillä tämmönen. :///  Onhan se totta, et ruokavalio on viimeisenä mielessä, ku oikeesti tärkeät asiat vaivaavat, mutta...mutta.. Ehkä tää taas tästä lähtee...

Viikon päästä tää tyttö heittää pariksi päiväksi aivot narikkaan ja lähtee tyttöjen kans risteilylle. :D
Samulillekin sanoin kauan sitten ihan suoraan mitä tulen siellä tekemään ettei tule väärinkäsityksiä! :D
Eli siellä kaks päivää TODELLA TODELLA TODELLA OFFIA ja sit alkaa viimeinen loppurutistus, joka onkin seitsemän viikkoa! :)))) Nyt en voi luvata kuvapäivityksiä! :P Olis kuulkaa sellaista kuvamateriaalia et huhhuh!!!! ;)

Nauttikaa pitkästä viikonlopusta! <3

-Ilona-



Lahden sataman kokko





Matkalla kokolle






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3