Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Brutal Workout

Uudet treenit saavat minussa aikaiseksi seuraavanlaisen ilmeen:

Samuli naureskeli itsekseen kuin kirjoitteli ohjelmaa ja sanoi, et nyt tulee kova treeni. Mulla on kaksi treeniä neljästä takana ja voin jo sanoa, et TUNTUU ja UPPOAA.. Tänäänkin makasin lattialla, ku olin vaan niin poikki ja hikoilin ihan jäätävän paljon tehdessäni takareisi-pakaraosastoa.

Mainostin jo alusta asti Samulille tykkääväni kovista treeneistä ja sitähän mä taaskin sain, joten..
Nyt vaan mahoton loppurutistus päälle ja 11.8 voin sanoa antaneeni kaikkeni tälle taipaleelle. :)

Mun treeniohjelma on siis nelijakoinen jaolla:

  1. Olkapäät, rinta, ojentaja
  2. Takareidet, Pakarat
  3. Selkä, Hauis, vatsat
  4. Etureidet, Pohkeet, Syvät vatsat 
Näiden lisäksi teen kaksi kertaa salin jälkeen 15-20 minsan HIITin yleensä Crossarilla. Ennen juoksin, mutta treenitehojen noustua, en vaan jaksa enää.. Lisäksi ohjelmaani kuuluu yksi tai  kaksi aamuaerobista 45-60min ja yksi toiminnallinen treeni, jonka saan itse päättää. Mäkijuoksua, kahvakuulaa yms.
Tämän kaiken päälle mulla on liikunnanohjaajan päivätyö ja hierontoja silloin tällöin, joten liikuntaa riittää. :D

Koen itse treeniohjelmani hyväksi. Mun tapauksessa on varsin järkevää jakaa alakroppa kahdelle päivälle, niin saan tehtyä alaosaston tehokkaammin. Aikaisemmin alakropan treenistä meni melkein viikko palautumiseen ja paukut loppui treeneissä kesken loppua kohden. :/  Uusi ohjelma: LOVE IT!!! <3


Huomenna onkin aika Villelle ja tsekataan treenitekniikoita läpi. Meinasin myös käydä ostamassa vyön, koska paine selälle tulee olemaan suurempi, enkä halua selkävaivojani takaisin. Tänäänkin huomasin kyykyssä, että selkään alkoi sattumaan ennen kuin pääsin tarpeeksi alas, joten huomenna kauppaan lomps!!!

Treenintäyteistä viikkoa jokaiselle! <3

-Ilona-

2 kommenttia:

  1. Mulla olisi myytävänä vyö hintaan 15€. Meillä salilla vöitä roikkuu seinällä jos tarvetta on niin ei ole tarvetta omalle. Olisitko kiinnostunut? Jos niin laita vestiä fb.

    Ja hyvältä kuulostaa treenisi :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3