Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 18. toukokuuta 2014

"Vyötä tiukemmalle"


Olen saavuttanut jälleen tavoitteen. :D Kuvassa oleva punainen vyö on Calvin Kleinin ALEsta ostettu. Se oli mulle 10cm liian pieni, ku ostin sen pari vuotta sitten.  Se oli vähän niinku tavoitevyö. No nyt se mahtuu! :)))


Pitäiskö peili pestä! :)


 No mutta se siitä tavoitteesta. Uusia kohti mennään jo hopihopivauhtia. :)

Otsikko on siinäkin mielessä osuva, et nyt mun ruokavaliokin muuttuu. Lounashiilarit napsaistaan pois. Ihan minun tahdosta. Haluan nähdä mitä kropalle tapahtuu/tapahtuuko mitään. Edelleenkin keskivartalo kaipaa kiristymistä ja hiilarien vähentäminen näkyy mulla heti masussa, joten toivo elää korkeella. :D

Ai niin muistatteko kun pohdin äitienpäivänä miten paino käyttäytyy kun sooloilen syömisten kansa?! Teksti löytyy  tuolta ->  KLIKS! Noh... Kyllähän se näkyi puntarilla.. Paino tipahti kilon! :O Pikkasen kyllä huonontaa mun motivaatiota pysyä pilkulleen ruokavaliossa, ku saan paremman tuloksen omalla systeemillä.

Perjantaina meillä oli tyhy-päivä ja mun syömiset oli täysin sitä mitä tarjottiin. Yhden prodepatukan taisin syödä päiväkahvilla. Illalla meni alkoakin kolme annosta. ;) Nyt varsinkin on erittäin mielenkiintoista nähdä miten paino käyttäytyy. ;) Mä en kestä, jos paino vaan tippuu! :P Melkeinpä toivon plussaviikkoa,niin saan siitä motivaatiota pysyä ruodussa. Omituista eikö vain?! :P

No mutta nyt on kroppa taas levännyt ja energinen. Tavoitteena on nyt kiltisti mennä ohjeitten mukaan seuraavat kolme viikkoa, jotta näen kunnolla hiilareiden vähentämisen vaikutuksen. Sitten koittaakin Spartanin kahvakuulaohjaajakoulutus-weekend ja syömiset tulee menemään öh sanoisinko, et lievästi omien systeemien mukaan! :D

Zau ja palataan...

Kesä on täällä!!!! :)))) Ulkoilkaa ja nauttikaa elämästä! <3 <3 <3

-Ilona-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3