Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Treenipäivän syömisiä

Täältä se tulee ruokapostaus. Sori nyt vaan,mutta ihan kaikista en saanut kuvia, koska tänään on taas ollut Homer Simpson-päivä. :) Aivot käy tooooosi hitaalla!
Mä menin salille enkä osannu vetää magneettikorttia lukijasta. Yritin varmaan kolme kertaa kunnes sain apua. Hieman mulle naureskeltiin, ku oonhan mä käyny kolme kuukautta tuolla salilla. ;)
Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan treenitehojen lisäys. Toivottavasti olo taas tasoittuu kun kroppa tottuu uuteen intensiteettiin...
Ja niihin syömisiin... Mä toivon todella todella paljon, et joskus saan tänne täydelliset ruokakuvat, mut se taitaa jäädä haaveeksi. :P
Aamupala: Tattaripuuroa, vattuja, raejuustoa,mehukeittoa,soijalesitiiniä,kahvia 0,5 L :O ja vitskut ym.



Välipala 1: OMPPU







Lounas oli aika "köyhä" tänään,mut mun herkkua. :) Tonnikalaa,riisiä,parsakaalta,valkuaisia ja seesamiöljyä


Välipala 2: Rahkaa,Mansikoita ja piparkakkumaustetta! :P

Treenijuoma tehdään vielä vähän aikaa tästä

Treenin jälkeen
Treenin jälkeen

Omnomnom treenin jälkeen


Unohin kuvata valmiin ruuan, ku oli niin nälkä! :P Mut jaukkaripihvi,bataattia Huom! tuo yks ei oo homeessa vaan kuiva käntty,saksanpähkinäöljyä,kurkkua ja parsakaalta






 Ja loppuun mun purkit......
 Puhdasta syömistä eiks vaan! ;)


Huomenna otetaan rauhallisemmin, sillä nyt kroppa tarttee lepoa!


Liikunnallista loppuviikkoa! :D

-Ilona-









2 kommenttia:

  1. Huh, on sulla aika purkkiarsenaali :-) Mä en tod käytä kaikkea mitä käsketty ja loistavasti tulen toimeen. Nythän mulla treenijuomana pelkkä vesi ja hyvin toimii.
    Vitamiineja en syönyt oikeastaan koskaan ja terveenä olen ollut. Mutta mikä sopii toiselle ei sovi toiselle jne.

    Olen kateellinen sun raejuustolle, mutta koska se ei mulle enää käy on sitä turhaa murehtia. Ei sovi ja sillä selvä, näillä mennään.

    Kovaa treeniä vaan, sussa se näkyy ;-)

    VastaaPoista
  2. Juu! :) Puolustukseksi täytyy todeta, että joitakin purkkeja on useampi, koska tilasin vasta netistä uuden erän. Netistä tilaamalla tulee aika paljon halvemmaksi :)

    Mä oon kokenut treenijuoman hyväksi treenitehoille, mut en halua enää käyttää intraa, koska a) se on sikahintaista ja b) siinä on makeutusaineita ja c)se vihloo mun hampaita, eikä happojuoma ole varmastikaan ok nautittuna koko treenin ajan. Siinähän tulee hampaille jatkuva happohyökkäys! :O
    Pyysin Samulilta reseptin omalle juomalle :P, joten teen aminohappojuomani tästedes kolmesta purkista ja se on miljoona kertaa halvempaa ja ilman luonnottomia makeutusaineita ja happoja... Hampaat kiittää! ;)

    Purkeista sen verran et ei tossa nyt ihan hirrrveesti ole ja kuten itse sanoit kyllä ne tulokset jo näkyy, joten turha muutella mitään! ;) Kiitoksia vaan Aikku! :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3