Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 9. toukokuuta 2014

Puolivälissä jonnekin

Sadesää ei ole este aamulenkille!



Parin päivän päästä ollaan jo puolivälissä Fitfarmin valmennusta. Hui hirveetä, ku aika menee nopeeta.
Musta tuntuu, että viimeinkin alan saavuttamaan tasapainoa ravitsemuksen ja liikunnan suhteen. Hitsi vie. Kylläpä siinä kestikin yllättävän kauan.

Alkuun sitä oli jotenkin niin innostunut, että melkein unohdin/en välittänyt omasta ammatillisuudestani, osaamisestani, kropan tuntemuksista, tiedoista tai mistään. Sitä vaan tohkeissaan teki kaikkea liikaa laput silmillä. Nyt näen sen. Voisin sanoa eläneeni siinä kuuluisassa the fitness-kuplassa. PÖHÖLÖ MINÄ!!!

Olen kovasti miettinyt mikä minut sai kajahtamaan totaalisesti ja luulen, että se oli ennakko-odotukset. Ennen valmentajatapaamista olin itse asettanut tavoitteeksi itselleni -10kg/6kk ja valmentaja oli sitä mieltä, että kyllähän se nyt kolmeen kuukauteen saadaan pois. Olin aika yllättynyt, koska ylipainoa oli tosiaan vain sen viitisen kiloa, mutta koska hän on ammattilainen, niin ajattelin Ok näin tehdään... Matkan edetessä paino ei tippunut niin rivakasti, kun minulle "luvattiin"(joo joo, tiedän ei tommosta voi luvata mutku jotenkin mä uskoin..) ja sitten alkoi ahistamaan. Mua stressas paino aika-ajoin tosi paljon VAIKKA näin itsekin peilistä muutoksen, mutta olin asennoitunut siihen kymppiin, niin en päässyt ajatuksesta irti. Nyt olen päässyt. :D
Lihasta on selkeesti tullut lisää ja paidat kiristää! KYLLÄ! Lihasta voi tehdä jonkin verran miinuskaloreilla, mutta ei paljoa! Tiedän, tästäkin ollaan montaa mieltä, mutta mun tiukat paidat kertovat totuuden...

Ei tullut kymppiä ei. Puolimatkassa ollaan painonkin puolesta! ;) uusi tavoite on se vanha tavoite eli -10kg/6kk ja jos en saavuta sitä 11.8 niin sitten joskus myöhemmin. =)

Seuraavat kolme kuukautta lupaan tehdä asioita enemmän itseäni kuunnellen, olla sallivampi ja tehdä tästä se mun juttu loppuelämää varten. Minä en ole enää niitä, jotka "kuurittavat" elämää. Haluan elää tässä ja nyt!!! <3 <3 <3

Toivotan lukijoille ihanaa viikonloppua ja äitienpäivää! <3 Sunnuntaina tulossa kuvapäivitystä! Ja hei mä aion syödä kaakkua ja/tai suklaata sunnuntaina, enkä kysy saakeli minkäänlaista lupaa siihen! :P

-Ilona-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3