Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

3kk kuvapäivitykset

Heipsistäkukkuu! Kolme kuukautta täynnä ja kuvat kyllä saatiin, mut mitat jäi nyt sit ottamatta ku unohdin! Itseasiassa mulla oli hirvee kiire syödä äitienpäivälounasta, niin ei vaan malttanut seisoskella hikisenä olkkarissa. Noh, ei tää nyt niin tarkkaa oo.. :) Mua ei oikeesti edes kiinnosta mikä mun lantionympärys on, mut otanpa mittoja heti ku muistan joku aamu.

Jos haluat verrata viime kuun kuviin , niin löydät ne TÄÄLTÄ. Muutosta on tullut mihin olen tyytyväinen ja nyt pitää asennoitua siihen, että vauhti hidastuu, koska mennään jo sellaisissa kilomäärissä.. Kurkkasin puntariin... Varsinkin kun olen ilmoittanut höllääväni hieman otetta. :D
Mun murheenkryyni keskivartalokin kutistuu pikkuhiljaa, niin kyllä siitä joskus pääsen eroon. Mun tapauksessa varmaankin MYÖHEMMIN! :) Tilasin tänään tavoitebiksut Henkkamaukasta kokoa 40! Tämmöset: Uuu! Mä oon just tolleen sit elokuun lopulla Kreikassa vai missä nyt ollaankaan! ;)
Lähde: H&M

Ja Kyllä! Meillä on aina leluja sohvan alla, vaikka kuin yritetään siivota niin aina ne sinne kerääntyy! :D

Kuviin -> -> -> ->


Aloituskuva helmikuulta
11.5 (3kk)


 



 

 




Jeps! Tämmöstä! Huomenna kirjoittelen miten äitienpäivä meni! ;) <3

-Ilona-





2 kommenttia:

  1. Tosi hienosti tullut muutosta, hyvä SÄ!!! :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos Aikku! :) PT-PÄIVÄÄÄÄT!!!! ;)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3