Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 2. toukokuuta 2014

Puntarikielto

"Hei olen Ilona 32v enkä saa punnita itseäni"! :O

Pistin eilen Samulille viestiä jossa kerroin viikosta, joka johti pariin huonoon hirveeseen  päivään. Mun oli pakko laittaa se heti eikä seuraavana päivä etten vaan jänistä. Mut härreguud kuinka vaikeaa oli painaa lähetä-nappia. Viesti oli aika angstaava  ja lopputulema oli puntarikielto. Voi kuinka noloa. Miettikää miltä musta tuntui lukea valkun viesti, jossa kielletään aikuista naista punnitsemasta itseään. Heti pää alkoi  miettimään kaikennäköistä enemmän ja vähemmän järkevää. 
Mä pystyn kyllä vähentämään puntarilla hyppäämistä, mutta saakeli kait mä nyt kerran viikossa voin punnita itseni?! Eikait nyt MUA voi kieltää puntaroimasta? Voi ei!  Olenko mä vaaka-addikti? Vieroitusoireet iskivät jo! HELP!
Ruokavalioon ollaan palattu ja nyt on hyvin päättäväinen fiilis. Mä oon kovasti miettinyt syitä mitkä johti tähän ja yritän skarpata etten enää koskaan joutuisi samaan tilanteeseen! :) Nyt kuulkaas musta löytyy taas sitä kuuluisaa ASENNETTA PERKELE!!! :D

Hei, Kaks päivää jäljellä kevyttä viikkoa ja sit pääsen taas tositoimiin! :P
 Liikkukaa, naurakaa, halitkaa! <3

-Ilona-

2 kommenttia:

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3