Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

tiistai 6. toukokuuta 2014

POWER DAY

ZaU! Tämä päivä on ollut taas yhtä energiapiikkiä aamusta iltaan. :P Mieletöntä tykitystä niin töissä kuin kotonakin. IHAN KERTAKAIKKISEN JÄÄTÄVÄN HYVÄ OLO!!!

Aamu alkoi klo 5.45. Tänään olikin hieman erilainen lenkki tiedossa. :D
Taas menin ideoideni kanssa kyseleen lupaa pikkuruiselle treenimuutokselle ja nyt saan tehdä aamulenksat hölkkä/kävelyperiaatteella (en pysty hiljentämään liikunnanohjaaja minää laisinkaan). Mulla ei oo koskaan ollut tarpeeksi paukkuja vetää aamulenkki tyhjällä mahalla osittain hölkäten, mut tänään oli ja jatkossa tulee olemaan. Mä haluan vähän enemmän aktivoida tuota mun vatsan ja selän aluetta ja hölkkä on siihen just hyvä. Innostuin loppuun tekemään ylämäkeen kahdeksan kierrosta vuoroloikkia ja pari kiekkaa tasahyppyjä. Loppuun juoksin täysillä kotiin 200m. Olo oli aika finito, mut upea!
Piiikkasen väsyttää! :D
Työtkin meni tänään poikkeuksellisen hyvin ja vedin kuulkaas yhdelle palvelukeskuksen porukalle aikamoisen tuolijumpan. Tää porukka on siis fyysisesti ja henkisesti siellä aika ruohonjuuritasolla, mutta hyvin pysyi mukana ja yks alkodementikko papparainen naureskeli tyytyväisenä mulle! :) Olin siis huikeessa batterymoodissa koko päivän!

Töitten jälkeen siivosin, siivosin, siivosin, imuroin ja siivosin. Välillä luin satuja ja taas siivosin...
Äiti voit olla ylpeä tyttärestäsi! :P Huom! Mä oon maailman huonoin siivooja ja joskus saan näitä mielenvikasia virtapiikkejä ja innostun.

Huomenna olisi tarkoitus pistää mun treenipäivän syömisiä tänne, joten pysykääpä kuulolla! ;)

 Miiiieeelenkiintoista nähdä mikä olo on huomenna!

-Ilona-

FOOD! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3