Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

torstai 1. toukokuuta 2014

Kevyt viikko ja "mopo karkas"

 JEP! Homma karkas näpeistä!  :/  Pahasti....

Kaikki alkoi oikeestaan viime viikonloppuna, kun ruokavalio alkoi lipsumaan. Mä söin liian vähän, liian myöhään,suolat unohtui monta päivää kotiin ym.pikkukivaa. Töissä oli taas ihan älyttömän kurjaa,yrityshommat stressas ja kaikkee oli vaan liikaa ja kun olen lohtusyöjä niin... Nälkä kasvoi ja kasvoi. Keskiviikkona meni jo päivällinen pikkasen "ohi"  ja iltapala jäi pois -> järkevää ja sit eilen eli vappuaattona repesi ihan totaalisesti. MÄ OON SYÖNY KU POSSU nyt kaks päivää ja eilen meni skumppaaki, joten bye bye 13 viikon tipattomuus! Eilen varsinkin toi mun nälkä oli ihan jäätävä ja sit ku sitä syö niin ajattelee, et paskat nyt on aivan sama syönsyönsyönsyön mitä vaan! Tuo ajatus on kaikista kauhein ja vaarallisin, koska just se johtaa epäterveeseen syömiskäyttäytymiseen ja just sitä tää on ollut. :( Tai ainaskin joku hetkellinen mielenhäiriö! :D
Mä oon syönu karkkia,suklaata,munkkia,kakkua, tortilloja jajajaja kaikkee kakkaa/epäterveellistä liikaaaaaa..  Uh ja Plääh, nyt on kuulkaas tämmönen olo:

Aika mielenkiintoista, et tosta edellisestä intopiukeena kirjoitetusta motivaatiopläjäyksestä tiputaan suoraan kaivon pohjalle. Siellä mä oon. Pohjalla. Pikku punkero, joka yrittää räpiköidä ylös! :P  Kyllä mä oon ihan oikeesti miettinyt, et oonko mä sittenkin liian tiukka itelleni ja pikkasen vaikuttaa siltä et olen ollut. Mun focus on päässyt unohtumaan johonkin ja painosta on tullut liian ISO asia taas jälleen kerran. Täytyy kaivaa mielen  sopukoista uudelleen tavoitteet esiin. Pitäis edelleenkin oppia myös sitä armollisuutta ja rakkautta itseään kohtaan jotta näiltä surkuhupaisilta päiviltä ja tilanteilta vältyttäisiin...
 Huomenna on uusi päivä ja ruokavalion noudattaminen jatkuu suunnitellusti. Pölyt ja pullan muruset pyyhitään rinnuksilta ja lähdetään uuteen taistoon. Valkulle menee totuudenmukainen viesti hairahduksesta ja valitettavasti mun oikeaoppinen tankkauspäivä jäi nyt kokematta. Shit! :/ Ensi kerralla sitten! ;) Tästä tulikin vähän erilainen kevennetty viikko. MUTTA jotain hyvää. Ens viikon treenit tulee menemään varmasti toooosi hyvin. :D  Puntarille en uskalla kyllä huomenna mennä, koska se vois näyttää ihan hirveitä.

Viikon päästä tuleekin kolme kuukautta täyteen ja mittapäivitystä, joten nyt nesteet hush pois, et saan edes jotain muutosta näkymään kuvissa!!!
Teen nyt kerrankin oikein ja jatkossa syön KAIKEN RUUAN OIKEAAN AIKAAN, enkä jätä mitään pois ja otan tästä kerrankin opikseni ettei tämä tule enää toistumaan valmennuksen aikana! Hirrrveen noloa!!! :) Olo on nyt kyllä vähän sellanen, et voi helvet** sentään, mutta kyllä tää tästä.... Tätä tää on, elämää.. *Poistuu takavasemmalle maha pömpöllään*

8 kommenttia:

  1. Ihan pakko ensimmäiseksi kommentoida tota lintukuvaa: se on todella söpö! :) Mutta sitten itse muuhun aiheeseen. Repsahduksia tulee elämässä väkisin, kuten olet aiemmin kirjoittanut, ettet ole kisadieetillä, joten lasi skumppaa ( tai puoli pulloa kuten täällä päässä ) ei voi kaataa kaikkea mitä olet jo tähän asti saavuttanut. Itsekin vapun aattona meni munkkia ja karkkia ja alkoholia ja, no siis kaikkea. Eilen olikin sitten pienet vierotusoireet sokerista, mutta en sortunut... Tsemppiä siis vaan jatkon kannalta sinulle!

    liikunnaniloa1.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh! Kyllä mullakin puoli pulloa meni ja syöminen oli jotain jäätävää! :-o
      Sinä onnekas pystyit lopettamaan eilen, minä en. :)
      Kiitos kannustuksesta! <3
      No,mutta nyt ollaan takaisin"normivaliossa" ja toivotaan, et tollanen syöpöttelysessio jäis ekaksi ja vikaksi. :D

      Poista
  2. Rohkeasti vain eteenpäin. Kokemuksesta lisää itsetuntemusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut ja otan tämän opetuksena! :)

      Poista
  3. Pää pystyyn. Olet oppinut lisää !

    VastaaPoista
  4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Hei Leena! Poistin vahingossa toisen kommenttisi! Sori ja kiitos! ⌒.⌒

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3