Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

lauantai 24. toukokuuta 2014

Kesä-Kesä-Kesä



Oih mikä päivä! :) Aamulla oli Villen kans selkä-haukkari-treeni ja uskokaa pois multa otettiin luulot pois jo ekassa liikkeessä. Mä hikoilin niin paljon, et eiliset kosteusvoiteet nous ympäri kroppaa pintaan ja lopuksi oli aika liukas olo! :D Loisto treeni taas. Ville on niin best. Sain myös kuulla, et hän alkaa syksyllä Samulin kans tekeen valmennuksia Fitfarmille. Siinä on mulla mietinnän paikka, et josko sittenkin jatkaisin FF:lla. Mä oon nimittäin jo kovasti pohtinut jatkoja (jatko-osa siis tulossa), koska en ole ihan tyytyväinen nykyiseen valmennukseen. Tässä on joitakin juttuja mitkä mua risoo, mut niihin en halua paneutua. Tärkein asia mikä ehdottomasti kuuluu valmennukseen on mentaalivalmennus. Mä kaipaisin enemmän henkistä valmennusta ja se on tällä hetkellä aika tiukassa, ehkä pitäis osata pyytää sitä!?  Mun on vaan tosi vaikeeta ruikuttaa tukea. Sitä jotenkin sit vaan uskottelee, et sitä ei tartte. Ja tarttenhan mä. Kattokaa nyt tätä irtokarkkipussin salanappailijaa! :) Tässä piilee yksi nykyisen valmennuksen heikkous. Koska en treenaa valmentajan kanssa, hän ei tiedä pääkoppatilanteesta mitään. Mä oon hirrrrveen hyvä uskottelemaan, et kaikki menee hyvin. Vaikka ei täysin menekään.. Ville on kuitenkin henkilö kenen kans synkkaa myös valmennustasolla. Mä välillä miellän hänet jo mun valkuksi, koska hänen kans mä treenaan. Ristiriitaiset fiilikset jälleen. Mut siitä mä oon varma, et mun tuleva valkku on sellanen, joka treenauttaa mua. Oli se kuka vaan.

Yks mitä mä oon miettinyt on Sampo, joka treenauttaa mm. Hannaa. Blogin löydät TÄÄLTÄ. Me ollaan Sampon kans vaihdettu pari sanaa silloin tällöin salilla ja mulla on ollut etuoikeus nähdä hänet työssä ja pidän näkemästäni. Tarkoituksena olis joskus kesällä keskustella hänen kanssaan ja vähän verrata valmennuspaketteja..Mutta.. Mutta.. Nämä kaikki asiat ovat vasta mietinnässä, eikä koskaan tiedä mihin mun mieli kääntyy. Mä oon sellanen tuuliviiri, et huhhuh!!! :) Vaihtoehtoja pitää ja saa olla! ;)

Asiasta toiseen... :) Salin jälkeen olin rannalla pari tuntia ja sekin teki niin hyvää pääkopalle. Uudet bikinitkin toimi oikein hyvin ja talviturkki jäi veteen. ;) Ihanaa tehdä välillä normijuttuja, eikä vaan töitä,treeniä,siivoomista tai kotona löhöilyä. Mä oon itseasiassa tehny ihan liian vähän normijuttuja! Jotenkin tää homma on vienyt mut mennessään, mut nyt siihen tulee muutos.. Pitää alkaa tekeen muutakin kuin vaan urheilla ja olla töissä.

Loistavan päivän jälkeen sain ihanan koko kropan hieronnan kotona ystävältäni ja fysioterapeutilta rouva H:lta ja nyt olo on oikein hyvä. Harmi vaan, et käsi eksyi taaaaaas irtokarkkipussille reilummalla kädellä. Mä en nyt saa itteeni tiukalle linjalle laisinkaan. Alanko oleen liian tyytyväinen itteeni? Jo tässä vaiheessa?! EIIIIIII!!!! EN HALUU!!! Pitkä matka vielä edessä!!!
Nooooo toisaalta, saahan sitä ollakin välillä. Mä toivon, et nää lipsuilut olis nyt tässä ja pääsisin taas ruokavalioon kunnolla kiinni, ku mahaki alkaa taas oireileen ja se ei todellakaan ole hyvä juttu!!!

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato! hehee!! Niiiin huono läppä!!

Jos jollakin on vinkkejä miten selvitä semityytyväisyystasanteesta, niin laittakaa kommenttiosioon kiitos! Tarvitsen apuanne!!! :))))

-Ilona






 

Kesy joutsen! <3

2 kommenttia:

  1. Lipsahduksia... Niitä tulee! Itse täällä sairaana, ja voin vain sanoa, että suklaata on mennyt. Miksi sitä terveenä pystyy paremmin syömään hyvin ja terveellisesti. Mutta nyt taas kipeänä, tulee sortuminen. Ja tietenkään ei pääse urheilemaan, ahdistaa niin kovin!

    Kovasti tsemppiä sinulle treeniin! (Ja yritetään pitää kädet poissa herkuista!) :-)

    VastaaPoista
  2. Mullakin on sairaana todella todella vaikeaa pysyä ruodussa. Tai oikeestaan harvemmin on hetkiä, ettei olis vaikeuksia! :P

    Tiedän myöskin tunteen kun ei pääse treenaamaan kipeenä ja seinät kaatuu päälle. Nyt vaan malttia ja lepoa, niin vältyt vakavilta jälkitaudeilta.

    Kiitos tsempeistä! Niitä tarvitaan! :D

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3