Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

perjantai 4. huhtikuuta 2014

TAVOITE

Moni varmaan on miettinytkin mikä se mun tavoite on? Ihan aluksi tavoite oli -10kg ja timmimpi kroppa. Yllätys, yllätys se ei enää mulle riitäkään. :) Mä laitan vähän kuvia mitkä kertoo mun ajatuksista. Ne on henkilöistä kellä on mun mielestä smoking hot body ja mä haluisin, et mun kroppa olis JOSKUS sielläpäin. Toki tiedostan, että osaa kuvista on fotoshopattu ja varmaan kaikki typyt on kisakireitä, mutta pitäähän sitä unelmia olla! ;)
Ai niin.. Unohdin ne ruokakuvat, mutta huomenna olis tarkoitus pistää niitä taas tänne. Meinaa flunssa vaivata ja olo on hiemän pöllömäinen. En pääse huomenna edes treenaamaan ellen koe ihmeparantumista! :/
Muksaa perjantaita. Tämä tyttö tilasi tänään käyntikortit Vistaprintiltä! :P

-I-

UnelmiaUnelmiaUnelmiaUnelmiaUnelmiaUnelmiaUnelmiaUnelmiaUnelmiaUnelmia

Jutta G Kuva TÄÄLTÄ

Kuva on otettu 1 kk ennen kisoja. Tämmönen kesäbody olis kyl kiva. Ehkä v.2015? ;)

Minna Pajulahti  Lähde: musclefetish.fitfashion.fi
Katarina Tunturi



Google. Kädet ja vatsa on jees!

Otin kuvan yhdestä lehdestä! :) Käsi on magetsu! :P

2 kommenttia:

  1. Siinäpä sitä sitten tavoitetta :D Mä olen jo niin vanha akka etten jaksa tavoitella tuollaisia, kunhan olisi vähän paremmassa lihassa niin se riittäis. Mutta jokaisen onkin tärkeää tavoitella juuri niitä omia juttujaan.

    Hyvää viikonloppua :D

    VastaaPoista
  2. Juuri näin! :D Mun kannalta on paljon terveempää tavoitella jotain tiettyä kropan rakennetta kuin painoa. Motivoi ihan eri tavalla ja sit ei oo vaaraa, et karkais ajattelu sinne "pimeälle puolelle".

    Oikein mukavaa viikonloppua sullekin Aikku! =)

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3