Entisen ylipainoisen Liikunnanohjaaja/ravintovalmentajan mietteitä elämästä, liikkumisesta ja ravinnosta.

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Sunnuntaita!

Jep! En mä päässyt aamulenkille, ku olin niin tukossa. Yö meni yskiessä ja niistäessä ja aamulla oli taas inhottava olo. Onneksi tila koheni iltaa kohden ja iltalenkille sit pääsinkin! Huomenna olis vuorossa Villen treeniä! Käääk! Mä oon viimeks treenannu "habaa" torstaina ja en oo ihan parhaassa terässä! :O
Toivotaan ettei ihan ryömimiseksi mee! :P Oikein, oikein hauskaa sunnuntai-iltaa. Täällä meinataan kattella leffa! Nyt lähen eväitten valmisteluun. Pus ja moiskis!

Terkuin Ilona



..... ja tämä....

Iltaa kohden sitä piristyi....

....Vesijärvikin sulaa jo.

Ruoka maistui lenkin jälkeen taivaalliselta. Huom! Optinen harha. Kuvassa lasten muumilautanen,että saisin huijattua poloista massuani! :P Ps. Harvoin toimii! :D

2 kommenttia:

  1. mullaki on muuten tänää ekaa kertaa ollu siis kunnolla nälkä :D ihan liian nopeesti taas tuntuu toi kroppa tottuvan :D

    VastaaPoista
  2. Tämmöstä tää on! :P Samuli sano mulle silloin ihan aluksi, että susta tää tuntuu tosi paljolta ruokaa. Ai tuntuuko? Mäki olin melkein alusta asti koko ajan nälkäinen! :O

    VastaaPoista

Kaikki kommentointi on tervetullutta ja pyrin vastaamaan jokaiseen viestiin! <3